מכבי ת"א איבדה את התשוקה | ישראל היום

מכבי ת"א איבדה את התשוקה

1 אחרי משחק השיא מול אינטר, טבעי היה שהפועל ב"ש תגיע ללויטה עם פחות אנרגיות, פיזית ומנטלית. הירידה היתה טבעית, אבל מה שב"ש הציגה במחצית הראשונה היה כדורגל רע, שעם כל הנסיבות המקלות לא מתאים לאלופה ולמה שהיא מסוגלת להציג.

ב"ש לא נכנסה טוב למשחק, שיחקה באיטיות מרגיזה ולא מצאה פתרונות להתגוננות ולצפיפות של המארחת. הקבוצה של מימר הצליחה לכפות על ב"ש את רצונה, וזה נראה טוב מבחינתה בחלקים לא קטנים של המשחק. מערך שלושת הבלמים עבד היטב, והמארחים גם הצליחו לצאת בכמה מקרים קדימה, בייחוד דרך רז כהן ואיילה המסוכנים, ולא היו רחוקים מהבקעה.

בהפסקה בכר שטף את השחקנים שלו, ושני חילופים נכונים החזירו את הסדר על כנו. הכניסה של ביטון לאגף ימין של ההגנה במקום אוחיון פתחה לאורחים את הדרך לתקוף מהכיוון הזה, מה שלא ראינו בחלק הראשון של המשחק. גם הכניסה של לוסיו במקום שהר, שנראה כמי שעדיין לא נחת משער הניצחון הגדול על האיטלקים, הועילה והוסיפה מחץ להתקפה. 

משחקים כאלה מוכרעים הרבה פעמים בגלל פעולה אישית יוצאת דופן, והפעם היה זה בוזגלו בעוד ביצוע מרשים של כדור חופשי. זה קרה במהלך שבו סימוביץ' ראה את האדום, וזה כבר היה יותר מדי עבור כפ"ס. 

2 מכבי ת"א כבר חשבה שהיא יוצאת מהמשבר עם הניצחון בק"ש, אבל המשחק אתמול הוכיח שהמשבר הוא בעצם שבר גדול. פער שמונה הנקודות יגרום בוודאי לזעזועים בקריית שלום. מכבי העשירה, עם התקציב הענק והרכישות הבומבסטיות, לא יכולה להרשות זאת לעצמה. היא פתחה את העונה היטב, אבל מאז נמצאת בנסיגה ברורה. המשחק שלה לא שוטף, והיא משחקת בלי התלהבות ובלי תשוקה.

סגנית האלופה לא מצאה שום דרך לפרוץ את ההגנה. לא ראינו שום שחקן שיקבל אחריות ויעשה את הפעולה האישית שתאפיל על השבלוניות הכללית. תוכנית המשחק שכמעט הצליחה למימר, הצליחה בגדול ליעקב אסייג. בני יהודה המוכה והחבולה, שנראתה כמו שבר כלי ערב המחזור, חוללה את הפתעת העונה. מאמן הזהובים, שרק בשבוע האחרון תקף את הגישה ואת חוסר המחויבות של שחקניו, קיבל מהם הופעה מלאת הקרבה ומשמעת טקטית שהביאה לניצחונו הגדול כמאמן.

בני יהודה הלכה אחורה, צימצמה בצורה נכונה את השטח באזורים המסוכנים ותיסכלה את מכבי ת"א. בפעם הכמעט יחידה שהיא התקרבה לרחבה של ראיקוביץ', היא מצאה את השער היקר. הרבה מחמאות לזובאס השוער, שהפגין המון ביטחון והציל שער בטוח מרגלי בניון, אבל הערב הזה היה הערב של משפחת בוזגלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר