הערב נדע אם הנעליים שהותיר אחריו סטיב ג'ובס היו גדולות מדי עבור יורשו טים קוק. ג'ובס היה עדיין איתנו כשתוכנן iPhone 5, ואילו עיצוב הדור השישי הוא בלעדי לעידן קוק. חובת ההוכחה על קוק, שיידע גם לטפל בקרביים של המכשיר ולהציג טלפון שישים בצל את הדור הקודם וימשוך את כולם לשדרג אליו.
אבל זה לא הכל. הציפיות הגבוהות לקטגוריה חדשה של מוצרי אלקטרוניקה מכניסות לוויברציות את כל היצרנים, כי זו הזדמנות לפתוח שוק חדש למוצר צריכה שעד היום לא ידענו שאנו לא יכולים בלעדיו. אפל תקבל יתרון שיווקי על המתחרים, והיא כבר שריינה את מטוסי המטען מאתרי הייצור בסין כדי להציף את השוק האמריקני במוצר שכולם מחכים לו. עובדה, כבר שבוע עומדים עשרות בתור מחוץ לחנויות של אפל, עוד לפני שהיא הודיעה מה היא עומדת למכור.
הטלפונים החדשים די צפויים. לראשונה אפל מתיישרת עם המתחרים שלה ומותחת את המסכים לגדלים שלא היו לה עד כה. אבל iPhone 6 כן ישבור שיא: הוא יהיה דק מכל המתחרים, בלי שהביצועים של הסוללה ייפגעו. אפל ענתה בכך לדרישה של הציבור, שהיום משתמש בטלפון כמעט 24 שעות ביממה. זה השעון המעורר, לוח הפגישות, תיבת הדואר האלקטרוני, דפדפן האינטרנט, מכשיר לתזכורות, נגן מוסיקה, מסך טלוויזיה, ומהיום גם הרופא האישי שלנו, שינטר את מצבנו הבריאותי.
אנדרואיד של גוגל עושה לטלפונים של אפל את מה שעשתה מיקרוסופט למקינטוש במיחשוב האישי, אבל כבר הערב תיוולד חברה חדשה, שבעוד כמה שנים תעשה לאפל אותו תרגיל בקטגוריה החדשה שהיא תחשוף. הקסם של אפל לא פג.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו