נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בארוחת הערב השנתית לעיתונאים. צילום: אי.פי.איי

ביידן לעג לטראמפ: "אני מתמודד מול ילד בן שש"

הנשיא השתתף בארוחת הערב השנתית לעיתונאים המסקרים את הבית הלבן והתבדח על חשבונו של יריבו • ביידן אף הקדיש משחק מילים להסתבכות המשפטית של טראמפ עם כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, לעג לנשיא לשעבר והמועמד הרפובליקני בבחירות לנשיאות, דונלד טראמפ, וכינה אותו "ילד בן שש".

ביידן אמר את הדברים במהלך ארוחת הערב השנתית לעיתונאים המסקרים את המערכת הפוליטית בארצות הברית, אירוע בו הנשיא באופן מסורתי נושא נאום ברוח היתולית. האירוע, המכונה על ידי התקשורת האמריקנית "נשף החנונים", הפך לאורך השנים לפלטפורמה מרכזית לעקיצות על ידי הנשיאים.

"הבחירות של 2024 נמצאות בעיצומן. וכן, הגיל הפך לעניין. אני גבר בוגר שמתמודד נגד ילד בן שש. אני מרגיש נהדר, אני באמת מרגיש נהדר, אני מנהל קמפיין ברחבי המדינה כולה. פנסילבניה, ג'ורג'יה, צפון קרוליינה, תמיד הלך לי טוב יותר ב-13 המושבות המקוריות", אמר ביידן, כשהוא מצחקק מדי פעם.

ביידן שיגר גם משחק מילים מושחז לעבר טראמפ כשטען שעוברים על הנשיא לשעבר ימים מורכבים ותקופה סוערת. במילה "סוערת", "סטורמי" באנגלית", התכוון הנשיא להזכיר את סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו לה שילם טראמפ דמי שתיקה דבר שהביא למשפט הפלילי המתנהל נגדו במדינת ניו יורק.

ביידן אף חיקה את יריבו: "שמעתם מה טראמפ אמר על הקרב במלחמת האזרחים? 'גטיסבורג, וואו', הנאום היה כל כך מביך שהפסל של רוברט אי לי (מפקד צבאות הדרום במלחמת האזרחים) הגיע להיכנע שוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו