ח"כ דיסטל תקפה את המחאה בת"א: "זיקיות שנלחמות נגד המסורת"; אח של חטוף הגיב: "דורכת על גופות"

בהמשך למחאת משפחות החטופים מול הקריה, בה הושלכו חתיכות פיתות מגואלים בדם, חברת הכנסת מהליכוד העבירה ביקורת חריפה: "זה לא נועד לזעזע את הציבור, זאת מחאה שמתחפשת כל פעם למשהו אחר" • דני אלגרט, שאחיו וגיסו חטופים בעזה, לא נשאר חייב: "תשתחררי מכבלי הכת אליה נקלעת - אלמלא מפגיני קפלן הצבא היה מתפרק"

ח"כ גלית דיסטל אטבריאן. צילום: אורן בן חקון

"רגישות לחמץ": חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן התייחסה היום (רביעי) למחאת משפחות החטופים אמש וביקרה בחריפות את ההפגנה.

"פסח אין להם - ואין לנו": משפחות החטופים מתכננים לזרוק פיתות לעבר הקריה

"לא. הפיתות שנזרקו אמש לא היו אקט שנועד לזעזע את הציבור כי שכחנו את החטופים", כתבה דיסטל בחשבון ה-X שלה (לשעבר טוויטר). "בדיוק כשם שהטרדת מתפללים ביום כיפור לא הייתה אקט מחאתי נגד הפרדה מגדרית. ובדיוק כשם שהכאת חרדי עם מקל ברחוב לא נבעה מרצון לשיוויון בנטל".

" מלחמת חורמה של מיעוט אגרסיבי"

עוד כתבה דיסטל: "זאת מחאה של זיקיות שמתחפשת כל פעם למשהו אחר, מחאה שמשתמשת וזורקת. כביכול נגד שחיתות, כביכול נגד הפיכה משטרית, כביכול בגלל החטופים אבל תמיד מתחת לנשף המסכות בקפלן עומדת סיבה אמיתית אחת: מלחמת חורמה של מיעוט אגרסיבי נגד המסורת היהודית של רוב עם ישראל".

דני אלגרט, אחיו של יצחק אלגרט שנחטף מביתו מקיבוץ ניר עוז שבעוטף עזה וגיסו של החטוף אלכס דנציג, הגיב ברשת החברתית לדיסטל וכתב: "אמרה הזיקית. כמה הביביסטים והמשיחיסטים רגישים לסמלים, לקמעות, לאמונות, אבל הרבה פחות רגישים לחיי אדם".

"לצערנו, 'אבי האומה' מפקיר את נתיניו לתאוות הבשרים של החטופות שעל פי מידע שיש לנו חלקן בהריון ובעוד חודשיים וחצי אמורות ללדת יהודים ממזרים".

אלגרט הוסיף ותקף: "לאף אחד אבל לאף אין שוב זכות לבקר את מעשיי כדי להציל את אחי כל זמן שהוא לא בנעלי. בואי תשלחי את אחיך תחזירי את אחי ואז נוכל להיות אובייקטיבים. אני מבין שכדי לחזור למעמדך את הולכת לדרוך על גופות החטופים. את יודעת היטב שאלמלא מפגיני קפלן צבא המילואים היה מתפרק. תעשי את קפיצת האומץ ותשתחררי מכבלי הכת אליה נקלעת".

לסיכום כתב אלגרט: "אנחנו עם חפץ חיים, יש לנו תוכניות גדולות לגבי המשך החיים כאן, בביטחון, בצמיחה, בחופש ובשיויון. לא נרים ידיים, נמשיך במאבק להפלת ממשלת הזדון של נתניהו ונחזיר את אמון העם במדינתו ובהנהגתו".

כזכור, אתמול משפחות החטופים ומאות אחרים קיימו הפגנה מול שער בגין של הקריה לרגל 200 יום שהחטופים מוחזקים בשבי חמאס. במהלך המחאה, המפגינים חסמו לסירוגין את דרך בגין, וגם זרקו רבעי פיתות מגואלים בדם לתוך תחום הקריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר