הובא למנוחות סמל מיכאל רוזל ז״ל בן ה-18 מראשון לציון, שנפל מהמטח לכרם שלום

היה לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח״ל, ונפל בתקרית הקשה במטח שנורה לעבר המרחב ההומינטרי • הותיר אחריו זוג הורים - בוריס ויוליה, ואח גדול - מארק • משפחתו מספרת כי עשה הכל בכדי להתקבל לשירות קרבי בנח"ל • בסיום קורס חובשים נשלח יחד עם חבריו להילחם ברצועת עזה

סמל מיכאל רוזל ז״ל. צילום: ללא

סמל מיכאל רוזל ז"ל, בן 18 מראשון לציון ולוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח״ל שנפל אתמול כתוצאה מהמטח לכרם שלום, הובא היום (שני) למנוחות בבית העלמין בראשון לציון, עיר מגוריו.

הלוויתו של סמל מיכאל רוזל ז"ל, היום, צילום: גדעון מרקוביץ'

ראש העיר רז קינסטליך ספד לו: "בן 18 במותו, בוגר תיכון גן נחום. משפחתו מספרת כי מיכאל היה אהוב מאוד ותמיד מוקף בחברים טובים, אהב לנגן בפסנתר ואפילו לקח חלק בלהקת רוק. למיכאל היו פנים שתמיד האירו, עם העיניים הכחולות היפות והחיוך המבוייש. הוא עשה הכל בכדי להתקבל לשירות קרבי בנח"ל, נשלח לקורס חובשים שם הרגיש הגשמה גדולה ובסיום הקורס, נשלח יחד עם חבריו להילחם ברצועת עזה".

ההורים בוריס ויוליה, והאח מארק, צילום: גדעון מרקוביץ'

"מאחורי מיכאל יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע. ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על נפילתו. מיכאל - גיבור ישראל, זכרך יישאר מקור השראה וגאווה לכולנו.
יהי זכרו ברוך".

נושאים את ארונו של סמל מיכאל רוזל ז"ל, צילום: גדעון מרקוביץ'

מטעם בית הספר בו למד, נכתב על מיכאל: "בלב כבד גימנסיה גן נחום מרכינה ראש עם קבלת ההודעה הטרגית על מותו של בוגר בית הספר מחזור ל״ח - סמל מיכאל רוזל ז"ל. מיכאל היה חבר טוב וברוך כשרונות, ערכי, צנוע ונעים הליכות. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה".

בתקרית הקשה בכרם שלום, ארבעה לוחמי צה"ל נהרגו כ-350 מטרים בלבד מהגבול עם רצועת עזה. המטח כלל כ-14  פצמ"רים, הכוחות שנפגעו הם כוחות אבטחה שהושארו במרחב לשם שמירה על ציוד, בהיערכות לפני רפיח. לפי צה"ל, הייתה התרעה שייתכן ויהיו שיגורים, ולכן הכוחות צומצמו.

בני המשפחה מול קברו של מיכאל ז"ל, צילום: גדעון מרקוביץ

בנוסף למיכאל, נהרגו באותה התקרית גם סמ"ר ראובן מרק מורדכי אסולין, בן 19 מרעננה שלחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, סמ"ר עידו טסטה, בן 19 מירושלים, שלחם בגדוד שקד של חטיבת גבעתי, סמ״ר טל שביט, בן 21 מכפר גלעדי שלחם בגדוד 931, של חטיבת הנח״ל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר