עם רובה M-16 וכדור בקנה: שני תושבי רהט נעצרו

אחד מהם ניסה להימלט מהשוטרים תוך שהוא רוכב בפראות על אופנוע • השני נעצר במקרה אחר בו היה מעורב בירי באחת משכונות העיר • פעילות המשטרה התנהלה במסגרת תוכנית "שכנות טובה" שמפעיל המחוז הדרומי

רובע M16 שהוחרם בעיר רהט

במסגרת התכנית "שכנות טובה", סיכלו כוחות משטרה של תחנת רהט כוונות פגיעה ממשיות כשעצרו שניים מתושבי העיר אשר בחזקתם נתפסו אקדח ורובה M16 דרוכים עם כדור בקנה, תחמושת ומחסניות.

ירי ודריסה ברהט - הרקע פלילי | ללא קרדיט

"שכנות טובה" הינה תכנית הפעולה המחוזית שקבע מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן, במאבק העיקש נגד הפשיעה בחברה הבדואית, הנובעת מסכסוכים פליליים שונים. מטרתה למנוע הסלמה וסיכול באופן ממוקד של פעילות פלילית הפוגעת בשלום הציבור ולחזק את ביטחונו של האזרח הנורמטיבי.

אופנוע שהוחרם על ידי המשטרה בעיר רהט, צילום: דוברות המשטרה

בפעילות יזומה שביצעו שוטרי תחנת רהט, במהלך סוף השבוע, נגד תופעות של בריונות בכביש המסכנות חיים, נעצר רוכב אופנוע לאחר שניסה להימלט מהשוטרים תוך שהוא נוסע בפראות ומסכן את משתמשי הדרך בעיר. בחיפוש שבוצע על גופו אותר אקדח עם כדור בקנה, מחסנית ותחמושת.

החשוד, תושב העיר רהט בשנות ה-20 לחייו, שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם, נעצר לחקירה בתחנה המקומית של מרחב הנגב והאופנוע נתפס לצרכי הליך חילוט.

חשוד במעורבות פלילית בעיר רהט, צילום: דוברות המשטרה

כמו כן, בעקבות דיווח שהתקבל על אירוע ירי בעיר רהט פעלו כוחות המשטרה לאיתור מקור הירי בשכונה 17 בעיר. במקום זוהו מספר חשודים שהחלו בבריחה ולאחר מרדף רגלי נעצר חשוד כשבחזקתו נשק מסוג M16 דרוך עם כדור בקנה, מחסנית ותחמושת. החשוד, תושב העיר בשנות ה 20 לחייו נעצר לחקירה בתחנת רהט.

חשוד במוערבות פלילית בעיר רהט, צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "המחוז הדרומי יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו במטרה למנוע אירועי ירי ואלימות ויפעל ביד קשה נגד כל פורע חוק במטרה למצות עימו את הדין, וזאת על מנת לחזק את תחושת ביטחון לתושבים הנורמטיביים באזור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר