ליאור, אחותו של דן קמחג'י בגלי צה"ל: "אנחנו משתתפים בצערם של יתר המשפחות השכולות, ומאבק משפחות החטופים"

רס"ר דן קמחג'י בן 31 מכפר האורנים, היה לוחם בגדוד סיור 6551 • הוא נהרג מרחפן הנפץ של חיזבאללה שהתפוצץ במטולה • הלוויתו תיערך היום אחה"צ בבית העלמין במודיעין

דן קמחג'י. צילום: ללא

ליאור, אחותו של דן קמחג'י שנהרג מרחפן הנפץ של חיזבאללה שהתפוצץ במטולה, אמרה בראיון מרגש בגלי צה"ל: "אנחנו משתתפים בצערם של יתר המשפחות השכולות, ומאבק משפחות החטופים. אח שלי היה ממש מלאך על פני האדמה, אדם שכולו שמחה ואהבה, אימא שלי אמרה זכיתי לגדל ילד שנתן לי כל כך הרבה חיבוקים, רצה לחיות בשלום עם הטבע ו-בעלי החיים. 

 רס״ר (מיל׳) דן קמחג׳י, בן 31 מכפר האורנים, היה לוחם בגדוד סיור 6551 שבעוצבת חצי האש (551). אחותו המשיכה להספיד אותו בראיון: " אחי היה מורה ליוגה וגם חשמלאי, למד רפואה סינית, והיה בשנת הלימודים האחרונה בברושים, אהב לעסוק במזון ושאלות איך אני אוכל ואיך זה משפיע עלי. למד הנדסת חשמל ועזב כי הבין שהשליחות שלו לעזור ולטפל באנשים, משהו שנטמע בו אחרי שעבר חווית קשות ב"צוק איתן". מטען שהיה צריך לטפל בו שנים ארוכות".

האמר בדרכו למטולה לאחר התקרית, צילום: איל מרגולין/ג'יני

עוד סיפרה ליאור כי אחיה היה אמור להשתחרר ביום שישי: "כל כך חיכיתי שיסיים את הפרק הזה ושים אותו מאחוריו. הוא גויס ב7.10 והיה במרגמות בעזה , הוא ממש התמקצע בזה, הוא היה סופר טכני בכל בעיה ו-שיפצור , החדר שלו זה מלאכת מחשבת של חיבורים, אורות וכאלה".

לסיום הראיון המרגש אמרה ליאור: "כל מקום שהלך בו הוא הביא עמו מטען רגשי ותבונה. אחרי שבאמת תקופה ארוכה חקר וטיפל בעצמו. כל העולם התהפך עלינו, המסר שלו תעשו ניסים, תקבלו נסים תראו את הניסים סביב".

הלווייתו של דן קמחג'י תיערך בשעה 16:00 במודיעין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר