במקום עדיקה: רשת "הודיס" פותחת חנות דגל בדיזנגוף סנטר

בהשקעה של שלושה מיליון שקלים ועל שטח של 250 מ"ר תושק החנות ב-1 ביוני לקהל הרחב • "זה סניף דגל כמו בערים הגדולות בעולם"

דיזינגוף סנטר. צילום: גדעון מרקוביץ'

רשת "הודיס" תפתח לראשונה חנות דגל למותג בדיזנגוף סנטר בתל אביב. חנות הדגל, אשר תהיה החנות הגדולה ביותר של הרשת, תיפתח במקום חנות הדגל של עדיקה בדיזנגוף סנטר וזאת לאחר סגירת החנויות של רשת עדיקה. הסניף החדש עתיד להיפתח ב-1 ביוני ובהשקעה של שלושה מיליון שקלים.

ב"הודיס" אומרים כי מדובר בסניף דגל עם קונספט חדשני ומעוצב כמו חנויות האופנה מהמובילות בעולם, בשילוב מסכי וידאו ענקיים והקרנת וידאו ארט שיוצרו במיוחד.

בחנות ניתן יהיה למצוא את כל קולקציות הקיץ החדשה, קולקציית האקטיב הצבעונית בדגש על דגמי ה-PRO. כמו כן, ניתן יהיה למצוא את קולקציות הגברים החדשות הכוללת מגוון חולצות טי שירט וגופיות מודפסות, הלבשה תחתונה של בוקסרים ואביזרים נלווים מכובעים, בקבוקי שתייה, תיקים גרביים, בייסיקים ועוד.

אורן בר גיל, סמנכ''ל שיווק קבוצת HOODIES אמר ל"ישראל היום" כי מדובר בחנות דגל ראשונה בסדר גודל של הגודל שלה ומבחינת הסטנדרט שלה.

הודיס. קולקציית קיץ 2024 / צילום: אוהד שגב

"מבחינת העיצוב, לא היה לנו עד כה עיצוב כזה הכולל מסכים מיוחדים ופינות מעוצבות. זה סניף דגל כמו בערים הגדולות בעולם. לדוגמא, בסניף הזה יוצג מסך עגול בתקרה עם וידאו ארט. אני מעריך שהסניף הזה יהווה כפריצת דרך לסניפי דגל נוספים. כרגע עדיין אין מיקומים, אבל אני מאמין שיהיו בערים מרכזיות כדוגמת: ירושלים, חיפה ואולי באילת. כרגע לא יהיו פריטים, שימכרו רק בחנות הדגל, אבל אני לא פוסל את זה לגבי ההמשך.

"כאמור, ההיבט הוא יותר עיצובי וזה מתאים לקהל של הסנטר שידוע בצבעונית שלו. הרבה צעירים מגיעים מכל הארץ לסנטר ולתל אביב, שהוא הלב הפועם של האופנה בישראל. עברנו מסניף אחר בסנטר בחצי מהגודל של החדש ובמיקום אחר. אנחנו מאמינים שלפחות נכפיל את המכירות ומעלה והוא יהיה סניף עלייה לרגל. זו הציפייה. יש לנו כל מיני שיתופי פעולה סביב העיר תל אביב".

הודיס. בקרוב בסנטר,

לאחרונה חברת שבא דיווחה על שיא מכירות בחודש אפריל ועל התאוששות לאחר המלחמה. לשאלה מה הם חשים כעת בסניפים ברחבי הארץ ענה בר גיל "אנחנו אכן רואים את שיא המכירות בחודש אפריל, אבל אנחנו צריכים להסתכל על כל הרבעון הראשון ולצערי יציבות זה לא דבר שסובב אותנו לא במדינה ולא בכלכלה. את הסיכומים צריך לעשות בסוף השנה. לעשות סיכומים באמצע זו לא חוכמה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר