נעליים סופר טרנדיות וטופ אייקוני: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

נעלי בובה מבד רשת שקוף הם כנראה הדבר הכי מדובר העונה, באדידס משיקים חולצה שהיא מחווה לעיר תל אביב ואססי משיקים את צבעי האביב • בחרנו חמישה פריטים שעושים טוב על הלב

אדידס במחווה לתל אביב. צילום: יח"צ

באינטימה משיקים את קולקציית בגדי הים לקיץ 2024. אהבנו במיוחד את בגד הים השלם, עשוי מבד רך בעל ברק עדין, בגווני תכלת קריר בשילוב דפוס פייזלי שעושה לנו וייב של חופשה וחשק לרוץ לבריכה.

אינטימה 399.90 שקלים, צילום: דודי חסון

ואם כבר צבעים של אביב, מותג הלקים הניו-יורקי essie
משיק את הגוונים הנכונים לאביב 2024. מדובר בגוונים פסטלים ומרעננים שיאפשרו לך לעשות מניקור לבד בבית. את הצבע הסגלגל אהבנו במיוחד. בחודש אפריל אפשר גם למצוא אותו במחיר מבצע של 35.90 שקלים.

אססי קולקציית קיץ / יח"צ

ענקית הספורט אדידס מוציאה דרופ מיוחד עם שמונה גרסאות של טישרטים.פלורנטין, התקווה, יד אליהו, נווה צדק, הכרם, הצפון הישן, יפו ומרכז העיר – האזורים והשכונות המוכרים ביותר של תל אביב מקבלים ביטוי בחולצות המגיעות בצבע לבן או שחור עם הדפס של אחד מדגמי האופנה האייקונים של נעלי אדידס, Samba, Gazelle או SPEZIAL ולצידם עיטורים המאפיינים כל אזור המוטבע על גב החולצה. מחיר: 159.90 שקלים. בלעדי בחנות הדגל של בדיזינגוף סנטר.

אדידס במחווה לתל אביב ולנעליים האייקוניות / יח"צ

המותג הבינלאומי הוותיק בירקנשטוק מתמחה בייצור נעליים כבר שנים והכפכפים הקלאסיים הפכו לאייקוניים וטרנדיים כבר מזמן. דגמי EVA המותאמים בדיוק לעונת הרחצה מגיעים בעיצוב חדשני, במגוון רחב של צבעים קיציים וכיפים. מדובר בכפכפים קלות משקל, גמישות, עמידות שאפשר להסתובב איתם כל היום ולא רק לים.

בירקנשטוק לרשת אוריגינלס. מחיר: 239 שקלים / יח"צ 

ואם כבר נעליים, אי אפשר לדלג על הטרנד הכי חם של העונה, נעלי בובה עשויות בד רשת איכותית. במותג הספורט HOFF השיקו דגם מושלם בעל סיומת מרובעת שמוסיפות שיק אלגנטי לנעלי הבלרינה. רק אל תשכחי לעשות מניקור.

הכי טרנדי. HOFF, מחיר: 370 שקלים / יח"צ

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר