בגד ים עם מחטב ומשהו קטן לתרומה: 5 פריטים לפתוח איתם את הסופ"ש

שעון הקיץ מביא איתו את השמש ומאפשר לנו להשיל את השכבות ולהתכונן לעונת הרחצה • כדי לרומם את מצב הרוח אספנו לכם חמישה פריטים נעימים שיעשו לכם את סוף השבוע

קולקציית בגדי הים של JACK KUBA. צילום: יח"צ

עונת הים והבריכה מעבר לפינה וזה הזמן להתכונן עם בגד ים בהישג יד. המותג JACK KUBA משיק את קולקציית בגדי הים לנשים לקיץ 2024. מצאנו בגד ים עם מחטב פנימי בפרינט מנומר וטרנדי. החזייה המובנית בתוך בגד הים מעניקה תמיכה מקסימלית ומחזיקה את כל מה שצריך במקום. מגיע עד מידה נדיבה של 56. מחיר: 1,273 שקלים.

JACK KUBA בגד ים מחטב, מחיר: 1,273 / יח"צ

ואם כבר להתחטב, מותג בגדי הספורט הישראלי Panta Rei משיק קולקציה החדשה עם טכנולוגיית בד המאגמה המהפכנית, מעניקה תמיכה מלאה ועוטפת את הגוף באפקט מפסל, בגזרה נמוכה ועדכנית. בקולקציה טייץ וחזיות ספורט בשלושה גוונים: אדום, תכלת ושחור, המתאימים לכל סוגי האימונים. מחיר: טייץ 279.90 שקלים, חזיית ספורט 179.90 שקלים. 

Panta Rei / צילום: אור דנון

השמש שבחוץ מאפשרת לנו סוף סוף לאוורר את כפות הרגליים עם סנדלים. השילוב של הצבע הלבן החגיגי אל מול סוליית עץ על עקב מזכיר לנו ימים של חופשה. החל מ-179 שקלים ברשת scoop.

כפכפים עם סוליה מעץ, רשת סקופ, החל מ-179.90 שקלים / צילום: סטודיו פרנקו 

אין כמו לפתוח את הסופ"ש בפיג'מה אביבית ומפנקת. באינטימה מצאנו פיג'מה מבד ריב בשני חלקים, מכנסיים ארוכים ורחבים וחולצה קצרה מאווררת בצבע לילך רומנטי. מחיר: 199 שקלים, ויש גם הנחה בחנויות הרשת, כל הקולקציה החדשה ללא מע"מ.

סט פיג'מה ריב, אינטימה , צילום: דודי חסון

ומשהו אחד טוב. התקופה האחרונה לא מפסיקה להוכיח לנו כמה משמעות יש לרוח הישראלית ולאחדות שבתוכנו. ברשת מקס סטוק משיקים צמיד תרומה ייחודי עשוי מרצועה דמוית עור שאת מרכזה מעט מגן דוד קטן בצבעי כסף או זהב ובשמונה צבעים שונים: כחול כהה, חום, שחור, צהוב, אבן, בורגנדי, כחול טורקיז ואדום. מחיר: 5.90 שקלים. כל הרווחים יועברו לעמותת "הבית לחיילים בודדים".

להשיג ברשת מקס סטוק. מחיר: 5.90 שקלים / צילום: רמי זרנגר

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר