לאחר גילוי מחלת הסרטן: טרגדיה נוספת במשפחת המלוכה הבריטית

הנסיכה ביאטריס התבשרה על מותו של פאולו ליאוצו, מי שהוגדר כ"אהבתה הראשונה", וכעת מתרחשת החקירה המתמקדת במותו הפתאומי • ליאוצו נאבק במשך שנים בהתמכרויות שונות, הסתבך בפלילים והואשם במעורבות ברצח

הנסיכה ביאטריס. צילום: Getty Images
תקופה לא פשוטה עוברת בחודשים האחרונים על בני משפחת המלוכה הבריטית, וכעת בת אצולה נוספת חווה שברון לב.
 
הפעם מדובר בנסיכה ביאטריס בת ה-35, בת דודם של הנסיכים וויליאם והארי, בתם הבכורה של הנסיך אנדרו, דוכס יורק ושל שרה פרגוסון (פרגי), שהתבשרה על מותו של מי שהוגדר כ"אהבתה הראשונה" בנסיבות טראגיות.
 
לפי הדיווחים, פאולו ליאוצו שהיה אהבתה הראשונה של ביאטריס בגיל 17 והיה עימה בזוגיות במשך כשנה, נמצא מת בחדר בית מלון במיאמי כשסיבת המוות היא ככל הנראה מנת יתר.

למרות שלפי תעודת הפטירה המוות אירע כבר ב-7 בפברואר, מותו של ליאוצו בן ה-42 נחשף רק כעת. מאז מותו, הנסיכה חווה שברון לב המתווסף  לבשורה מרה נוספת - אמה הדוכסית פרגי, אובחנה עם סרטן העור.
 
ליאוצו נאבק במשך שנים בהתמכרות לסמים והימורים ואף הסתבך בפלילים כשהואשם במעורבות ברצח של סטודנט עימו למד באוניברסיטה בשנת 2002, אישום שהופחת לתקיפה ובגינו נגזרו עליו מאה שעות של עבודות שירות ושלוש שנות מאסר על תנאי.
הנסיכה ביאטריס ב-2018, צילום: EPA
 
השניים הכירו דרך חברים משותפים בשנת 2005, ולמרות פער הגילאים ועברו הבעייתי של ליאוצו הם החלו לתחזק קשר זוגי שאף התקבל בחיוב מצד הוריה של ביאטריס.
 
"למרות עברו, פאולו חונך היטב. הוא היה גלוי מאוד לגבי עברו כשהשניים נפגשו", סיפרו מקורבים לשניים. "הוא ידע ששום דבר שיעשה לא יכפר על עברו אבל הוא היה אדם מתחשב ונפלא וכולם אהבו אותו מאוד".

 
פחות משנה לאחר שהחלו לצאת, ליאוצו הפר את תנאי המאסר שלו כשטס לחופשה משפחתית עם הנסיכה והוריה, מה שאילץ את השניים להיפרד. בנוסף, מקורות מדווחים כי ליאוצו הודה בעישון סמים בנוכחות בני המשפחה המלכותית ובבגידה בביאטריס בזמן שהיו בזוגיות.
 
גופתו של ליאוצו הוטסה ללונג איילנד שבניו יורק, שם נקבר ב-16 בפברואר. סיבת מותו הרשמית טרם נחשפה, אך קצין במשטרת מיאמי מסר בהצהרה לאתר הסאן הבריטי כי החקירה המתמשכת מתמקדת במוות שנבע ככל הנראה ממנת יתר.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר