מלאניה טראמפ משיקה ליין תכשיטים: הייתם קונים במחיר הזה?

הגברת הראשונה לשעבר בחרה ליצור שרשרת מוזהבת בהתאמה אישית, עליה ניתן לחרוט שמות, ראשי תיבות או תאריכים משמעותיים • חלק מההכנסות יועברו למיזם "טיפוח העתיד" שלה, המבטיח הזדמנויות חינוך ומלגות לילדי אומנה

מלאניה טראמפ. צילום: רויטרס

הגברת הראשונה לשעבר, מלאניה טראמפ, מפרסמת קו תכשיטים חדש לקראת יום האם האמריקני לכבוד "כל האימהות" שהן "היסוד של המשפחה האמריקנית".

טראמפ יצרה שרשרת מוזהבת בהתאמה אישית כחלק מליין התכשיטים שנקרא "Her Love & Gratitude". מדובר בשרשרת בצורת תלתן, עליה ניתן לחרוט שמות, ראשי תיבות או תאריכים משמעותיים. השרשרת תוצרת אמריקה והיא תימכר באתר של מלאניה טראמפ בעבור 245 דולרים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Melania Trump (@melaniatrump)

חלק מההכנסות של קו התכשיטים יועברו למיזם "טיפוח העתיד" שלה, המבטיח הזדמנויות חינוך ומלגות לילדי אומנה.

טראמפ התראיינה לאתר פוקס ניוז וסיפרה על ליין התכשיטים שבחרה להקדיש לאימהות. "אימהות הן אבן היסוד של חברה פורחת. אנו שואפות להעניק לילדינו את הכלים לגדול ולהפוך למבוגרים משגשגים".

מלאניה ודונלד טראמפ, צילום: AFP

קולקציית התכשיטים החדשה שיצרה מגיעה חודשים ספורים לאחר שאמה נפטרה בינואר האחרון. "אמי הייתה התגלמות האלגנטיות והיופי, היא הדגימה את המהות של אישה אמיתית. היא תמיד הייתה שם בשבילי, חגגה את ההצלחות שלנו וסיפקה תמיכה רגשית", סיפרה הגברת הראשונה לשעבר.

מלאניה סיפרה גם על התעניינותה של אמה באופנה ונזכרה בסיפורים שסיפרה על מסעות זוהרים בפריז ובערי אירופה השכנות. "היא בילתה לילות מאוחרים בשרטוט עיצובים ודפוסים, ובסופו של דבר יצרה יצירות אמנות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר