בצל המלחמה בסרטן: קייט מידלטון במחווה מיוחדת לבנה

לכבוד יום הולדתו השישי של הנסיך לואי, בחרה הנסיכה לצלם בעצמה תמונת דיוקן ייחודית שלו • מידלטון הקפידה לשמר את המסורת המשפחתית המלכותית, אך מדובר בשינוי משנים קודמות

הנסיכה קייט מידלטון. צילום: רויטרס

חודש עבר מאז שהנסיכה קייט מידלטון שיתפה כי היא חולה בסרטן, ומאז היא שומרת בקנאיות על פרטיותה כשהיא עוברת טיפולים כימותרפיים ומוקפת בתמיכה של בני משפחתה.

אתמול (שלישי) מידלטון ובעלה הנסיך וויליאם שיתפו בעמוד האינסטגרם הרשמי שלהם תמונה חדשה וחייכנית של בנם הצעיר, הנסיך לואי, לציון יום הולדתו השישי.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by The Prince and Princess of Wales (@princeandprincessofwales)

בתמונה שצולמה ככל הנראה באדלייד קוטג' שבווינדזור, הנסיך הצעיר הידוע בשובבותו נראה שוכב על הדשא ומישיר למצלמה מבט מחויך וחושף שיניים.

"יום הולדת 6 שמח הנסיך לואי. תודה על כל הברכות החמות היום" נכתב בכיתוב שליווה את התמונה, כשזו צברה יותר מ-800 אלף לייקים ועשרות אלפי תגובות.

קרדיט הצילום ניתן למידלטון עצמה, הידועה כצלמת חובבת והייתה אחראית בשנים קודמות על צילומי ילדיה בימי הולדתם. למרות שגם השנה ובצל המלחמה שלה בסרטן מידלטון הקפידה לשמר את המסורת המשפחתית המלכותית, מדובר בשינוי משנים קודמות.

 

בעוד שבעבר הקפידו בני הזוג לפרסם את התמונות של ילדיהם בלילה שלפני ציון יום ההולדת הרשמי, הפעם בחרו לפרסם את התמונה ביום ההולדת עצמו.

לדברי מקורבים ההחלטה אכן הושפעה ממצבה הבריאותי של מידלטון והטיפולים שהיא עוברת ונעשתה מתוך רצון של בני הזוג המלכותי להביע הערכה לכל מי ששלח איחולים לנסיך הצעיר.

התמונה הערוכה של קייט מידלטון ושלושת ילדיה, צילום: מתוך אינסטגרם

כזכור, בפעם האחרונה שפורסמה תמונה שהגיעה ממידלטון, הייתה זו תמונת יום האם שעברה שינויים דיגיטליים ועוררה סערה בעוצמה שהביאה את מידלטון לפרסם הבהרה והתנצלות באשר לשינויים שבוצעו בה.

"כמו צלמים מתחילים רבים, גם אני נוהגת לעתים להתנסות בעריכה. אני רוצה להביע את התנצלותי על הבלבול הגדול שהצילום המשפחתי ששיתפנו אתמול גרם", נכתב בפוסט שפורסם בעמוד הרשמי של וויליאם וקייט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר