משישה לחמישה חדרים: המייקאובר שעברה דירת קבלן בקריית אונו

מרפסת היקפית עם יציאה מכל החדרים, מטבח רחב וחלל רחצה עם מערך כפול של ראשי טוש • התוצאה לפניכם

מבט מפינת האוכל אל הסלון ומהטבח

 מיקום: קריית אונו.

הנכס: דירת קבלן בבניין משותף.

הדיירים: זוג + 2.

שטח בנוי:  170 מ"ר ומרפסת 105 מ"ר.

תכנון ועיצוב: חיה שעשוע.

ריצופים, חיפויים, פרקט פישבון, ברזים וכלים סניטריים: HeziBank.

סיפור הפרויקט

ֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹֹדירת קבלן בקרית אונו שרכשו זוג צעיר ושני ילדיו עברה מייקאובר מרשים על ידי מעצבת הפנים חיה שעשוע, שליוותה את הזוג משלב רכישת הדירה והפכה אותה בתהליך שנמשך שנתיים וחצי לדירת חמישה חדרים במקום שישה. 

בשלב הראשון נעשו תכנונים ושינויים מול קבלן הבניה ובשלב השני תכנון מא' ועד ת' לאחר קבלת מפתח.

שעשוע  מסבירה  שהיה לה חשוב להגיע לרמת גמר גבוהה שלא התאפשרה בדירה הבסיסית של הקבלן. היא רצתה לשלב אלמנטים משדרגים כמו למשל אריחים מדוקקים בגודל של 300/100, חימום תת-רצפתי, תקרות גבס עם פרופילי ניתוק ועוד. הבקשה מהקבלן היתה לקבל את הדירה מחולקת בהתאם לתכנון שעשתה, אבל ללא חומרי ומוצרי הגמר כמו ריצוף וכלים סניטרים, כך שניתן יהיה לשלב בקלות את חומרי הגמר שבחרו המעצבת והלקוחות.

הבקשה של בני הזוג הייתה לקבל בית בהיר, נקי ופרקטי עם מרחבים גדולים ופתוחים. היה להם חשוב שתהיה להם פינת עבודה נוחה ומוסתרת, ושחדר הרחצה בחדר המאסטר יתאים לשימוש זוגי ולכן תוכננו מערך כיורים כפול ומקלחון כפול.

הסלון במהלך השיפוץ / צילום: חיה שעשוע

הסלון אחרי השיפוץ, צילום: מושי גיטליס

פלטת חומרים וצבעים

פלטת החומרים והצבעים שנבחרה לפרויקט מראה עץ ופליז, שימוש ניכר בלבן ונגיעות של צבעים נוספים ששולבו  בפריטי ריהוט. ריצוף מדוקק טבעי בגוון בהיר נבחר לחללים הציבוריים ולחיפוי חדרי הרחצה. חדרי השינה רוצפו בפרקט פישבון.

עץ, פליז ושימוש ניכר בלבן, צילום: מושי גיטליס

החלל הציבורי

הסלון, המטבח ופינת האוכל מוקמו בחלל אחד פתוח - מטבח גדול עם אי ומשטחי שיש רחבים מאפשרים התנהלות נוחה ופרקטית במטבח. הסלון בגוונים בהירים, עם כורסה, תמונה ושטיח מיוחד שהכניסו נגיעות צבעוניות חמימות ומעניינות.

המטבח לאחר השיפוץ,
הסלון עם כורסה, תמונה ושטיח שהכניסו נגיעות צבעוניות חמימות, צילום: מושי גיטליס

המרפסת

מרפסת היקפית עם יציאה מכל החדרים. שילוב הצמחייה לאורך המרפסת כולה הפך אותה לסוג של פיסת גן עדן בלב העיר. לצד הצמחייה העשירה שולבו מספר פינות ישיבה, מטבח חוץ ומקלחון להתרעננות.

מרפסת היקפית עם צמחייה שופעת, צילום: מושי גיטליס

פינת העבודה

פינת עבודה מוסתרת מאחורי קיר נגרות בכניסה לבית. הפינה כוללת ארון דו צדדי שמשמש את הכניסה מצד אחד ואת פינת העבודה מהצד השני.

חדר המאסטר וחדרי הילדים

חדרי הילדים עוצבו בגוונים נקיים ורגועים, פרקט פישבון, נגרות אישית בגוון הקירות בשילוב נגיעות צבע במצעים שנתפרו בתפירה אישית.

הריצוף שאפיין את כל הבית גלש אל תוך חדרי הרחצה. הכלים הסניטרים נבחרו בקו מוקפד - ברזים מעוצבים בגוון פליז, ארונות לכיורים כפולים עם משטחי קוריאן בהתאמה אישית ומקלחונים רחבי ידיים. בחדר המאסטר שולב מסך טלוויזיה יורד, שמוסתר באמצעות מנגנון מיוחד בתוך תקרת הגבס.

חדר המאסטר לאחר השיפוץ / צילום: מושי גיטליס 

קירות הזכוכית בחדר הרחצה של ההורים יוצרים תחושת מרחב. המקלחון תוכנן עם שני ראשי טוש ומערכת ג'טים כאשר הכל תחום בזכוכית שקופה שפונה לחדר השינה.

מקלחון כפול עם שני ראשי טוש, צילום: מושי גיטליס

שירותי אורחים

אחד האתגרים בפרויקט היה הרצון ליצור שירותי אורחים בדירה, כשהמיקום היחיד שאפשר לתכנן אותם חסם את דלת הכניסה לממ"ד. ביצוע שינוי מבני בממ"ד הוא כמעט בלתי אפשרי. במאמצים רבים הצליחה המעצבת לשנות את מיקום הכניסה לממ"ד ובכך אפשרה את הוספת שירותי האורחים לדירה.

פרקט פישבון בחדרי השינה – חדר הילדים לאחר השיפוץ, צילום: מושי גיטליס

 דבר המעצבת

"בכל פרויקט אני מתרגשת מחדש לעצב ללקוחות את החלום הפרטי שלהם. הלקוחות פנו אלי לאחר שאהבו פרויקט שביצעתי לקרובי משפחה שלהם, החיבור בינינו היה מדהים, מה שגרם לתהליך הארוך והמורכב להפוך לחוויה נעימה. גם צוות העבודה וספקי הפרויקט היו ברמה איכותית וגבוהה מאד מה שתרם לתוצאה סופית מדהימה בהתאם לחזון הלקוחות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר