פמלה אנדרסון שוברת את החוק של עצמה

למרות שהכוכבת הקפידה בחודשים האחרונים על "לוק נקי" לערב המט גאלה היא החליטה להפר את הבטחתה • במבט מקרוב אפשר לראות נגיעות של צלליות ומייקאפ

פמלה אנדרסון במט גאלה 2024. צילום: AFP

יפהפייה מתעוררת: למרות שבשנים האחרונות פמלה אנדרסון הכריזה על אג'נדת ביוטי נטורל והקפידה להצטלם לקמפיינים ולצעוד על השטיחים האדומים נטולת איפור, אתמול (שני) במט גאלה השחקנית והדוגמנית הפרה את החוק של עצמה.

אנדרסון (56) צעדה לראשונה בחייה על השטיח הנוצץ של אירוע האופנה היוקרתי והמסוקר ביותר בשנה בשמלה בגוון שמפניה/ניוד של אוסקר דה לה רנטה עם מחוך צמוד שחבק את קימורים המפורסמים ושובל ארוך.

פמלה אנדרסון במט גאלה, צילום: רויטרס

פניה הפעם לא היו נטולי איפור למרות אג'נדת "הלוק הנקי" עליו הכריזה, כשהיא בחרה בנגיעות איפור עדינות למדי שכללו צללית ורודה בהירה, מסקרה, מייקאפ וליפגלוס. את הלוק האלגנטי והסולידי למדי בהשוואה ללוקים האחרים שנצפו על השטיח, בחרה להשלים עם נוצות בשיערה ותכשיטים נוצצים.

"יש יופי בקבלה עצמית. אני חושבת שלאתגר את עצמנו זה מה שמשאיר אותנו צעירים ויפים, ואני חושבת באמת באמת, שהיופי מגיע מבפנים ולא צריך לשחק את המשחק", אמרה אנדרסון בת ה-56 בראיון לאתר Today.com בשנת 2023 על הבחירה שלה באג'נדת המינימליזם בביוטי. "זה עניין של קבלה עצמית", היא אמרה, "ולאהוב את עצמך בגלל מי שאתה, קמטים והכל".

פמלה אנדרסון במט גאלה / צילום: AP

נושא הגאלה השנה היה "גן הזמן" והתבסס על הסיפור הקצר של הסופר ג'יימס גראהם באלארד שגם מתכתב עם התערוכה החדשה במוזיאון "יפהפיות נרדמות: אופנה מתעוררת מחדש" שתוצג במוזיאון מה-10 במאי עד ה-2 בספטמבר. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר