כמעט גרם למותה: צעירה אושפזה לאחר ששתתה קפה ממכונה

בת 21 גילתה חרקים מעופפים במשקה ממנו לגמה בשדה התעופה בפלמה דה מיורקה שבספרד • רגע לאחר מכן מצבה כבר החל להתדרדר • חברת המשקאות ביקשה לזכות אותה בתמורה בתשלום של 50 סנט

כמעט מצאה את מותה

צעירה בת 21 כמעט מצאה את מותה בשדה התעופה בפלמה דה מיורקה שבספרד אחרי ששתתה כוס קפה בה התגלו חרקים.

הצעירה, שעובדת באחת מחברות התעופה בנמל סון סנט ז'ואל (נמל תעופה של פלמה דה מיורקה), רכשה את כוס הקפה ממכונת משקאות בשדה. מדיווח שנתנה הצעירה לאחר שהחלימה עולה כי רגע לאחר שטעמה מהמשקה, הוא הרגיש לה שונה מהרגיל. לכן היא הביטה בכוס שבידה וראתה חרקים מכונפים, גם בקפה וגם סביב הכוס. היא רצה בעקבות זאת לשירותים כדי להקיא, אך במקביל מצבה החל להידרדר במהירות. כאשר היא חזרה משם אל בן זוגה, היא דיווחה לו על אובדן ראייה.

כדי שיחה, חוותה הצעירה שוק אנפילקטי (תגובה אלרגית מסכנת חיים). פניה וגרונה התנפחו, והיא התקשתה לנשום. רשויות הבריאות בשדה התעופה מיהרו לתת לה אדרנלין ותרופות אחרות נגד ההלם, אך היא איבדה את ההכרה והובהלה לבית החולים בפלמה. כאשר הגיעה הצעירה אל חדר הטיפול נמרץ בבית החולים, אמרו הרופאים לבן זוגה שהוא צריך להודות על כך שחברתו בחיים, שכן הדבר כמעט גרם למותה.

הצעירה אושפזה בטיפול נמרץ למשך 36 שעות ולאחר שהתאוששה התראיינה לכלי התקשורת הספרדי הנחשב Ultima Hora. בראיון היא סיפרה כי בשלב הראשון אחרי זיהוי החרקים שדמו לזבובים, היא התקשרה לחברת המשקאות שמטפלת במכונה.

נמל סון סנט ז'ואל, צילום: רויטרס

"בחברה אמרו לי לצלם את הכוס ולשלוח להם את התמונה, כדי שיפצו אותי ויחזירו לי 50 סנט עבור התשלום על הקפה. לא פניתי אליהם בשביל שיחזירו לי את הכסף, לכן הבהרתי להם כי מה שאני רוצה, זה שהם יטפלו במכונה". עוד סיפרה: "כשראיתי את עצמי בטיפול הנמרץ לבדי עם כל הצינורות האלו שמחוברים אלי, הרגשתי ממש רע".

לפי "Ultima Hora" בעקבות התקרית הגישה משפחתה של הצעירה תלונה במשטרת פלמה נגד שדה התעופה. בתלונה מציינים נציגי המשפחה כי נוכחות של החרקים בכוס היא פשע נגד בריאות הציבור וגרימת נזק בחוסר אחריות. נציגי המשפחה הוסיפו וציינו כי המכונה, שהושבתה מאז האירוע, תוחזקה בצורה גרועה מאוד על ידי צוות השדה.

פשוט ביקשו לצלם את הכוס, צילום: GettyImages

בהקשר לכך ציינה הצעירה, כי היא תמשיך ללוות את התלונה עד להכרעה בנושא וזאת כדי להציל את הנוסעים הבאים מסוג כזה של פגיעה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר