תתחילו להתכונן: צפו בתמונה הראשונה של סופרמן החדש

הבמאי-תסריטאי ג'יימס גאן פרסם את תמונתו של גיבור העל, אותו יגלם דיוויד קורנסווט, בזמן שזה לובש את החליפה המפורסמת – כשברקע מתרחש פיצוץ גדול • מתי הסרט יעלה לאקרנים ומי תגלם את לויס ליין? כל הפרטים

הנרי קאוויל בתפקיד סופרמן. צילום: AP

אחרי סערת האחתול של כל הדמויות הקולנועיות מהיקום הקולנועי של DC קומיקס, הערב (שני) פורסמה סוף-סוף תמונה ראשונה מהסרט החדש והמדובר של סופרמן, אשר צפוי להגיע לקולנוע בשנה הבאה.

ג'יימס גאן (טרילוגיית "שומרי הגלקסיה", "יחידת המתאבדים"), הבמאי-תסריטאי המוערך שגם אמון על יצירת היקום הקולנועי החדש עבור גיבורי העל האייקוניים של החברה, פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 2.7 מיליון עוקבים, תמונה של דיוויד קורנסווט, שנבחר לגלם את סופרמן, כשהוא בחליפה הכחולה המפורסמת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by James Gunn (@jamesgunn)

בתמונה נראית דמותו של סופרמן במה שנראה כחדר שבו הוא לובש את החליפה, כשברקע מתרחש פיצוץ גדול. לצד התמונה הוא הוסיף את צד המילים "תתחילו להתכונן", את ההאשטאג "סופרמן" (שמו של הסרט, שתחילה נקרא "סופרמן: מורשת") וגם את תאריך יציאת הסרט בארצות הברית – 11 ביולי 2025.

לצדו של קורנסווט בן ה-30, שסביר להניח שכבר לא יהיה אנונימי כשהסרט יעלה לאקרנים בשנה הבאה, תככב זוכת האמי וגלובוס הזהב רייצ'ל ברוסנהאן ("גברת מייזל המופלאה"), שתגלם את העיתונאית החוקרת לויס ליין, שהופכת גם לאהובתו של גיבור העל החזק בעולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר