בתור כלב? כוכב "קופה ראשית" מגיע לקולנוע

אמיר שורוש ידוע בזכות דמותו של רמזי מתוכנית הקומדיה המצליחה של כאן 11, אך כעת הוא לוקח את הכישרון שלו צעד נוסף כמדבב בסרט אנימציה חדש • "אני איש של חתולים אבל אשתי אלרגית"

אמיר שורוש בסט הצילומים של "קופה ראשית". צילום: עמי שומן

דמותו הצבעונית של רמזי מ"קופה ראשית" הפכה את אמיר שורוש לכוכב מקומי, אבל לצד ההצלחה הטלוויזיונית שלו, שורוש מתחיל בקריירה חדשה שמרחיבה את עבודתו על המסך הקטן לעבר המסך הגדול.

אחרי שנים של צפייה בסרטי אנימציה ושל אהבה רבה לז'אנר, הגיע שורוש לראשונה לדבב דמות ראשית בסרט. זה קורה בסרט "הכלב והחתולה - המרדף המטורף" שעלה לאקרנים לאחרונה. הוא מדבב את הכלב, ולצידו כוכבת הילדים מיקי (מיקי מוכתר עורי) שמדבבת את החתולה.

אמיר שורוש מדבב, צילום: באדיבות סרטי שובל וסרטי יונייטד קינג

"זו הפעם הראשונה שאני מדבב, וזה משהו שאני מאוד מתרגש לעשות", מספר שורוש. "אני אוהב מאוד סרטים מצוירים, אנימציות, ואת כל הדברים האלה. זה משהו שאני מחובר אליו רגשית, והרבה זמן רציתי לעשות, ונפלה בחלקי ההזדמנות לדבב את התפקיד של הכלב בסרט בלשי מונפש, קומדיה ממש מצחיקה ומטורפת. זה היה תענוג, עבורי זה תחום חדש ומרגש, זו עבודה מרתקת ומאתגרת".

ההצלחה של "קופה ראשית" היא שהביאה איתה גם את ההצעה הזאת?

"אני חושב שכן, אני חושב שזה קשור לזה. קבלתי הצעה, באתי ועשיתי טסט והיה ממש מגניב. אשתי טלי מדבבת שנים, אז אני קצת מכיר את העולם הזה. לא עשיתי איזה מבטא מיוחד בדיבוב של הדמות, אבל כן עשינו בחירה שקשורה אליה".

"קופה ראשית", צילום: מיכה לובטון

אתה איש של חתולים או כלבים?

"האמת היא שאני איש של חתולים אבל אשתי אלרגית, אז עכשיו אנחנו יותר בכיוון של כלב".

הקאסט של "קופה ראשית" כבר נפגש כדי לצלם פרק "ספיישל מלחמה", שהיה אחת מהאפיזודות הקומיות הבודדות שנראו על המסך בחודשים האחרונים העצובים. כעת הם יעשו זאת שוב עם "ספיישל יום עצמאות" שישודר ב־14 במאי.

"אני לא יכול להגיד לך שום דבר שקשור בו, למעט זה שזה קשור ליום העצמאות", הוא צוחק במעטה של סוכן שב"כ דיסקרטי. "אבל אני כן יכול להגיד שהיה מאוד מרגש להיפגש ולצלם את ספיישל המלחמה, במיוחד בתקופה הזאת, ועכשיו אנחנו מתרגשים לקראת הספיישל הזה, ובעוד חודש נתחיל לצלם את העונה החמישית".

אמיר שורוש, כוכב "קופה ראשית", צילום: משה בן שמחון

איך זה ללכת ברחוב אחרי שרמזי הפך לאחת הדמויות המוכרות בסלון שלנו?

"האמת היא שאני לא יוצא מהבית, אז זה לא כזה מורגש", הוא צוחק. "אני אוהב להיות בבית, אני איש של בית, ובכל זאת כשאני יוצא ופוגש - זה מרגש מאוד. אנשים באים בסוף להגיד תודה ולתת אהבה, וזה לא מובן מאליו בכלל שהדמות והסדרה הגיעו למקומות האלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר