אחרי סערת הפוטושופ: ג'קי אזולאי יוצאת להגנת שרה נתניהו

אחרי שמדינה שלמה גיחכה ותקפה את אשת ראש הממשלה בעקבות התמונה המרוטשת שהעלתה לחשבונה ברשת החברתית בצאת החג, השפית ופליטת הריאליטי ביקשה להביע דעה שונה לחלוטין • "כמה שנאת חינם"

בחירוף נפש מפולטרת. ג'קי אזולאי ושרה נתניהו. צילום: קוקו, חיים גולדברג/פלשא90

מהרגע שהעלתה שרה נתניהו לעמוד האינסטגרם שלה את סדרת התמונות מערב ליל הסדר אותו חגגה יחד עם בעלה ראש הממשלה בנימין נתניהו וחיילים וחיילות בודדים במלון וולדורף אסטוריה בירושלים, הרוחות בישראל סערו. הסיבה? נתניהו פרסמה צילום שלה ששופץ בעזרת תוכנת פוטושופ וההבדלים בינו לבין תמונה נוספת שלה שהועלתה באותו פוסט היו גדולים, משמעותיים וניכרים לעין. העניין גרר תגובות רבות הן מצד גולשים והן מצד סלבס שהחלו ללעוג לנתניהו, עד שזו הסירה את התמונה מהמרחב הווירטואלי.

התמונה שהסירה נתניהו, אינסטגרם, צילום: צילום מסך אינסטגרם

שעות אחרי שהסערה שככה, הייתה זו ג'קי אזולאי שיצאה אמש (רביעי) בעמודה באינסטגרם להגנתה של הגברת הראשונה, כשעמדה על זכותה לערוך שינוים בתמונותיה וביקרה דווקא את הרוח המפלגת הנושבת בתוכנו.

תמונה נוספת של נתניהו מאותו אירוע, פייסבוק, צילום: צילום מסך פייסבוק

"למה לכולם מותר ולה לא?", התרעמה אזולאי על רקע הידיעה בנושא שפורסמה באחד מעמודי הרכילות הרבים שעסקו בסערת הפוטושופ של נתניהו. "היא גם אישה, וגם לה מותר לעשות מה שעושה לה טוב!", הבהירה.

ג'קי אזולאי, צילום: אור גפן

בהמשך דבריה פנתה ג'קי לנתניהו והציעה לה לטכס עמה עצה בכל הקשור לתוכנות ריטוש: "שרה, דברי איתי. אני אשלח לך כמה פילטרים נדירים שעושים לפנים וואו", הבטיחה. רגע לפני שחתמה את דבריה, הפנתה את החיצים כלפי מי שלוקח חלק בשיח העוקצני: "איף, כמה שנאת חינם יש בעם הזה", חתמה.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר