אפשר גם בזול: מצאנו מברשת חשמלית שמעצבת ומייבשת בצורה מושלמת

המברשת החדשה של סקארה מאפשרת לעצב ולהחליק את השיער, ועושה את זה בלי להרוס אותו • וגם: קולקציית בשמים עם ריחות ממש מיוחדים, בלנדר מוט חזק במיוחד, מוס לשיזוף עצמי ועוד • מדי שבוע נוחתים מוצרים חדשים על המדפים, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לדווח • חדש על המדף

מברשת חשמלית לייבוש שיער של סקארה. צילום: יחסי ציבור

ריחות שלא מכירים

המשביר משיקה קולקציית בשמים של Courrèges בשם Hyper Courrèges, הכוללת שלישיית בשמים בריחות נועזים. בבשמים תמצאו את היפר מושק - בהשראת קופסה ריקה של סוכריות דרז'ה עם נגיעות מנטה ובציפוי סוכר מתוק; היפר עור - משלב עור עז עם תמצית לימון המוארת ברעננות היסמין; והיפר אוד - שריון ארומטי ועצי עם עומק וניל ותווים מתובלים.

המושק אכן מתוק, עם קצוות של מנטה שמסתיימת בווניל איכותי. העור מביא ריח של סבון נקי על עור רחוץ עם הבזקי חמיצות הדרית, והאוד חמים, גברי ועם תיבול מפולפל ונעים. אם אתם אוהבים בשמים בריחות לא שגרתיים, שלא תריחו על אף אחד אחר - אלו לגמרי בשבילכם.

מחיר: 890 שקלים ל-100 מ"ל

בושם של Courrèges, צילום: קוראז'

נצנוצים על הפנים

פרפקט גלואו של מייבלין הוא מוצר אחד שכולל ארבעה שימושים, לקבלת "הזוהר המושלם": פריימר, קונסילר, היילייטר ו-BB קרם. המוצר משלב פורמולה זוהרת, שלדברי החברה מכסה פגמים ומאחדת את גוון העור, ומגיע בשלושה גוונים.

אנחנו מצאנו שהמוצר עובד רק בגזרת ה-BB קרם, לחובבות המראה הטבעי. הוא לא מכסה פגמים, אבל מעניק לעור גוון מעט שזוף, נוצץ וקליל. כפריימר, קונסילר או היילייטר - הוא לא הביא את האפקט המתבקש, בעיקר כי מוצר המשמש היילייטר נוצץ ומבריק סותר את משמעות הקונסילר, שנועד לכסות ולא להדגיש. עבור כהות עור, הגוון הבהיר יותר יכול לשמש היילייטר.

מחיר: 55 שקלים

מוצר של מייבלין לטיפוח העור, צילום: יחסי ציבור

עיצוב בקלות

רשת SACARA מוציאה מברשת חשמלית לייבוש שיער, שמאפשרת עיצוב השיער והחלקתו, לדברי החברה תוך הגנה על השיער מנזקי החום. למברשת יש שלוש עוצמות, זיפים אנטי-סטטיים וציפוי קרמי.

בדקנו: המכשיר מותיר מראה של "פן" חלק ולא נפוח, וההחלקה והייבוש מתבצעים בפעולת סירוק של השיער. הייבוש מותיר את השיער רך, נעים למגע ולא שרוף. למתולתלות - כדאי לסרק כל קבוצת שיער כמה פעמים לקבלת מראה חלק, על עוצמות החום הגבוהות יותר. המכשיר ידידותי למשתמש, פשוט ונוח, והיינו שמחים גם לגרסה מוקטנת שלו שתתאים לנסיעות ולאחסון בתיק.

מחיר: 149 שקלים

מברשת חשמלית לייבוש שיער של סקארה, צילום: יחסי ציבור

הפיגמנט המדוכא

NEOX Dermacare מציגים את סרום דיינמיק TXA בוסטר, לטיפול במצבי היפר-פיגמנטציה, אקנה, גירוי ואדמומיות. יש בו חומצות פעילות עם מבנה ייחודי, לדברי החברה, שמאפשר ספיגה מיידית ופעולה מהירה. הסרום מדכא פיגמנטים ומסייע בהבהרת כתמי עור, מפחית מצבי דלקת וגירויים ושומר על מחסום העור.

בדקנו: הנוזל יחסית סמיך, ונדרש מאמץ כדי שיעבור בטפטפת. הוא נספג בקלות ולא גרם לרגישות, למרות החומצות הפעילות. מרחנו אותו במשך כחודש על הכתמים הכהים בפנים, אך לא הצלחנו לראות שינוי משמעותי והבהרה. ייתכן שדרוש לכך זמן רב יותר.

מחיר: 243 שקלים, להשיג באתר neox-dermacare.co.il

סרום דיינמיק של NEOX Dermacare, צילום: יחסי ציבור

עוצמות של מוט

בלנדר מוט חדש של מותג Caso Design הגרמני, שהגיע לישראל דרך קבוצת אס.ג'י, מציע מכשיר עם מנוע של 1,000W וכולל ארבעה אביזרים: מוט בלנדר עם ארבע סכיני נירוסטה, מוט הקצפה לשמנת ולחלבונים, מיכל קוצץ עם ארבעה להבים וכוס מדידה שקופה.

המכשיר חזק מאוד עם אפשרות לשלוט בעוצמה, מקציף במהירות והפך לנו עגבנייה למיץ בתוך שניות. גם מעבד המזון טחן את הירקות בזריזות לעיסה חלקה. עם זאת, המוט עצמו כבד יחסית. המכשיר משלב כמה אביזרים, ומהווה פתרון טוב במיוחד לבעלי מטבח קטן.

מחיר: 660 שקלים

בלנדר מוט של Caso Design, צילום: יחסי ציבור

שיזוף בלי סכנה

המותג IDA WARG השבדי הגיע לאתר !OH GLOW, ומציע מוס לשיזוף עצמי בגוון בינוני עד כהה. המוס, לדברי החברה, מעניק לעור מראה שזוף וזוהר לאחר שלוש שעות מרגע המריחה, מתפתח עד 12 שעות לאחר מכן לצבע מלא וכולל מגן צבע שמונע ממנו להפוך לכתום.

בדקנו: בזמן המריחה לא רואים שום שינוי בעור, מה שקצת מקשה את זיהוי הצביעה ומניעת חזרה על מקומות שכבר נמרחו. התחלנו לראות שינוי קליל בגוון כחמש שעות לאחר מכן, ואת השינוי הבולט ביותר ראינו כיום אחרי - והצבע נשאר במשך כחמישה-שישה ימים. הגוון המתקבל עדין, ואכן נראה שזוף ולא כתום. במריחה השנייה אחרי שבוע הוא כבר בלט יותר, אך עדיין נראה טבעי.

מחיר: 95 שקלים

מוס לשיזוף עצמי של IDA WARG, צילום: יח"צ חו"ל
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר