מאכלים חדשים כשרים לפסח וסרום לעור מוצק: חדשות הצרכנות

קולקציה מתוקה של עוגות לחג מאת ביסקוטי, חטיפים חדשים ללא קטניות וסדרה מיוחדת לעור ריחני ונעים • המוצרים שתפגשו השבוע על המדפים בחנויות וברשתות - ושווה להכיר

קולקציית עוגות הכשרה לפסח של ביסקוטי. צילום: בועז לביא

לקראת חג הפסח אסם מציעה חטיפים חדשים בכשרות לפסח לראשונה - מהדורה כשרה לפסח ללא קטניות ובכשרות מהודרת - אסם CHIPS בשני טעמים: צ'יפס קלאסי בטעם טבעי, וצ'יפס wavy (גלי) בטעם טבעי. החטיפים מצטרפים למהדורות הכשרות לפסח של במבה בומבה וביסלי פרי סטייל מקסיקני.

טווח מחירי הצ'יפס: 2-7 שקלים

צ'יפס כשר לפסח, צילום: סטודיו אסם

חברת אחוה משיקה ממרח חדש בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים: ממרח חלבה ללא תוספת סוכר, בכשרות לפסח של בד"ץ בית יוסף לאוכלי קטניות. הממרח לא מכיל חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים, עם 44% טחינה גולמית.

טווח מחירים: 12-14 שקלים לאריזת 400 גרם

ממרח חלבה של אחוה ללא תוספת סוכר, צילום: יעל האן

לקראת פסח משיקה קונדיטוריית ביסקוטי מבחר עוגות, קינוחים אישיים וקישים איכותיים וכשרים לחג ללא חשש קטניות.

בין המוצרים: טופי קראנץ'- על עוגת שוקולד פאדג' עשירה, קרם נוטלה, קראמבל שוקולד ונוגט קריספי, קרם שנטילי וניל, במעטפת קרמל מלוח משובץ גבישי שוקולד מוזהבים קראנצ'יים. (74 ש' לפס), עוגת שוויצריה הקטנה- תחתית של עוגיית מרנג אגוזים ,קרם מסקרפונה שבתוכו שכבה קריספית של שוקולד מריר ומעליו נטיפי שוקולד לבן (74 ש' לפס), עוגת אינגליש שוקולד פאדג׳ עשירה (66 ש'), פיסטוקים טבעוני - בסיס קראנצ'י פיסטוק, קרם פיסטוק, קרם וניל וצ'אנקים של שוקולד בציפוי גנאש שוקולד לבן ופיסטוק. (74 ש' לפס) ועוד. כל המוצרים בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

עוגת גבינה ופירורים כשרה לפסח, ביסקוטי, צילום: בועז לביא

לקראת פסח חברת "דורות" משיקה תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי, להכנה קלה ומהירה של מוקפצים, אורז ומנות בשר שונות, עשויים מ-100% חומרים טבעיים, בכשרות לפסח. המיקס לקציצות פשוט לתפעול: להוסיף לקציצות 2 כפות מהתערובת, לערבב, לכדרר ולזרוק למחבת. התערובת מתאימה גם לתיבול אורז, פלאפל, חזה עוף, פשטידות, שקשוקה ועוד. הרוטב האסייתי משווק במגשית תיבול של 10 קוביות, שאיתן ניתן להכין מגוון מנות אסייתיות כמו מוקפץ, נודלס, פתאי, עוף, אורז, קציצות ועוד.

טווח מחירים: רוטב - 11-15 ש', תערובת תיבול - 18-25 ש'

רוטב אסייתי של דורות, צילום: גיא מועלם

LIERAC PARIS יוצאים עם סרום פרימיום לטיפול אנטיאייג'ינג לשיקום עור הפנים. לדברי החברה, סרום הפרימיום פותח לאחר עשר שנות מחקר מדעי על הזדקנות התא, והוכר כפטנט ע"י משרד הבריאות לחידוש תאים, האטת המתת התאים, המרצה וחידוש תאים מזדקנים, והוא מתקן קמטים וקמטוטים, פיגמנטציה וצניחת העור. טכנולוגיית שלושת הפפטידים הביומימטיים FGN יוצרת פעולה של לחות, מיצוק, ותיקון סימני האייג'ינג, מה שמביא להתחדשות התאים ולאפקט זוהר ומראה מוצק.

מחיר: 499 שקלים ל-30 מ"ל

סרום לפנים של ליראק, צילום: יח"צ חו"ל

סדרת COLLAGEN PRO של ד"ר פישר מועשרת בניאצינאמיד, ויטמין E ופרו ויטמין B5, והיא כוללת קרם גוף, קרם ידיים וקרם רב שימושי המתאים לפנים, לגוף ולידיים, מעניקה לחות ל-72 שעות, מאופיינת במרקמים קלילים הנספגים במהירות ובניחוח נשי ועדין.

טווח מחירים: 16-35 שקלים

קולגן פרו של ד"ר פישר, צילום: יעל האן

NUXE, המבוסס על רכיבים ממקור טבעי, משיק את סופר סרום לעיניים, המכיל חומצה היאלורונית, ויטמינים ושמנים בוטניים בריכוז של 96%. לדברי החברה, הסרום מעורר את פעילות תאי העור, מחליק את שכבת העור העליונה ומוסיף נפח, למראה עיניים צעיר יותר. בנוסף, הוא מכיל קפאין בוטני ופפטיד ביומימטי המסייעים לטיפול בכהויות ונפיחויות.

מחיר: 315 שקלים ל-15 מ"ל

סרום עיניים של נוקס, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר