צילום: רויטרס // משרדי בטר פלייס, אתמול

הסוללה של "טסלה" נטענת מכל שקע ומספיקה ל־350 ק"מ

הדגם היקר יותר מגיע ל־426 ק"מ במהירויות גבוהות יותר • הכישלון של בטר פלייס מלמד על ניהול קלוקל של החברה עצמה

פחות משהוא מלמד על מותו של רעיון הרכב החשמלי, מלמד הכישלון של בטר פלייס על ניהול קלוקל של החברה עצמה. תסתכלו על חברת טסלה האמריקנית. מדובר ביצרנית רכב חשמלי עם פסי ייצור ויכולת להתאים את המוצר ללקוחות בצורה מלאה. 

מגישה: דניאל רוט, עריכה: רן מידן, הפקה: בת חן הולנדר, צילום: פז בר, הלבשה: מנגו

טסלה מייצרת מכוניות יוקרה חשמליות, בעוד בטר פלייס פנתה לקהל משקי הבית. כך, למשל, מודל S של טסלה, המשווק בארה"ב בעלות של כ־231 אלף שקלים (62.4 אלף דולרים), נחשב יקר מאוד במונחים אמריקניים. עם זאת, הרכב מסוגל לנסוע 334 ק"מ במהירות 90 קמ"ש עד ההטענה הבאה. הדגם היקר יותר מגיע ל־426 ק"מ במהירויות גבוהות יותר. זהו יתרון גדול על הסוללה של בטר פלייס, שסיפקה לכל היותר 120 ק"מ עד ההטענה. כמו כן, הסוללה של טסלה נטענת מכל שקע חשמלי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו