משה פרץ | צילום: גדעון מרקוביץ'

מרשים: הצעד הבינלאומי של משה פרץ

הזמר האהוב הפך לשגריר המותג טום פורד בישראל • פרץ: "מדובר בהישג נדיר עבורי בקריירה, זה לעבור לליגה הבינלאומית"

מותג הבישום טום פורד בחר בזמר והיוצר משה פרץ כשגריר המותג בישראל. פרץ יקדם את מוצרי הבישום של החברה באופן בלעדי בישראל.

"זמן רב שאנחנו מחפשים את הגבר הישראלי של טום פורד, זה שיגרום גם לגברים וגם לנשים להזדהות אתו. מהבחינה הזו, הזמר פרץ הוא הבחירה האולטימטיבית, כיוון שיש בינו ובין המותג המון קווים מקבילים", אומר שירל עודד, מנכ"ל חטיבת הבישום בקבוצת החברות אסתי לאודר, המשווקת את בשמי טום פורד בישראל.

"פרץ הוא מוביל בתחומו, הוא איש משפחה ובן זוג שניתן לשאוב ממנו המון השראה. הוא גברי, מטופח ויש לו סטייל. הוא נחשב לגבר הקלאסי ועם זאת, כזה שמצליח לעורר אמוציות גם בגברים וגם בנשים. אין לנו ספק שביחד אתו נוכל ליצור מודעות מתוחכמת למותג בארץ".

מדובר במהלך שמביא הרבה כבוד לזמר, שכן מדובר במותג ביוטי יוקרתי שהוקם שעל ידי המעצב האמריקני בשנת 2005, ומאז הוא נודע ביצירת ניחוחות בעלי תחכום ועושר. לפורד יש קולקציית בשמים לנשים ולגברים, שכל אחד מהם מבטא הלך רוח ייחודי.

"זה כבוד גדול עבורי לחבור למותג העל טום פורד מבית מעצב האופנה האמריקני המוביל בעולם", אומר פרץ על הבחירה בו. "מזה שנים שאני מתחבר לסטייל ולניחוחות של הבשמים המדהימים שלו, ומדובר בהישג נדיר עבורי בקריירה, זה לעבור לליגה הבינלאומית, ואני מברך על שיתוף הפעולה עם קבוצת החברות אסתי לאודר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו