פרטנר TV הודיעה הבוקר (שלישי) על הרחבת שיתוף הפעולה עם אמזון פריים וידאו, במסגרתו תעניק 6 חודשים של שירות הסטרימינג ללקוחות קיימים וחדשים. לדברי החברה, כחחלק מההטבה הייחודית גם הסדרות והסרטים בשירות יתורגמו לעברית.
לקוחות יוכלו להוסיף או להירשם למנוי "פריים וידאו" באמצעות הממיר, אתר פרטנר או בעזרת נציג במוקד הטלפוני. לאחר סיום תקופת ההטבה, החל מהחודש השביעי, התשלום עבור המנוי ייעשה באמצעות החשבונית ועל פי תעריף הנוכחי –19.90 ש"ח לחודש.

"אנחנו נרגשים מהעמקת שיתוף הפעולה עם אמזון, ובכך שפרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הראשון בישראל שיכול להעניק ללקוחות 6 חודשים של 'פריים וידאו', ולהציע את תכני פריים וידאו כחלק מחבילת הטלוויזיה של המנוי בחשבונית אחת", אומר איציק בנבנישתי מנכ״ל פרטנר. "ההשקה של פרטנר לשירות אמזון פריים וידאו על גבי הממיר של הצופה הישראלי וזמינות התכנים בתרגום לעברית, מדגישים את היתרון של פרטנר TV כסופר-אגרגטור של תוכן".
לכבוד השקת שיתוף הפעולה וההטבה הייחודית, תעלה הערב פרטנר TV בקמפיין נרחב בשיתוף אמזון פריים וידאו, ובו יככבו יובל שמלא, אלכס חזנוב, גיל מרנץ, יוסי בן יוסף וספיר מאיר פישלזון.
לירן דן, סמנכ"ל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בפרטנר, הוסיף: "אחרי חודשים של עבודה צמודה עם הצוות של אמזון, אנחנו שמחים להעשיר עוד יותר את חווית הצפייה של לקוחות פרטנר TV. מדובר בצעד נוסף בשבירת החומות שבין טלוויזיה רב-ערוצית לשירותי סטרימינג, כאשר יותר ויותר צופים מתרגלים לנוחות הצפייה בממשק אחד של שידורים חיים, צפיית Catch up, ושירותי סטרימינג בינלאומיים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו