הולכת על כל הקופה: הטייטל החדש של אן זיוי

יוצאת "המרוץ למיליון" נכנסת לעסקי הביוטי • בימים אלה היא משיקה מותג בשם AnnZi beauty עם שני מוצרים לשיזוף עצמי

אושיית הרשת אן זיוי שפרצה לחיינו בתוכנית הריאליטי "המרוץ למיליון", ממנפת את הקריירה שלה ונכנסת לעסקי הביוטי. בימים אלה היא משיקה מותג בשם AnnZi beauty עם שני מוצרים לשיזוף עצמי – תרסיס המיועד לפנים ומוס לשיזוף עצמי לגוף. 

צילום: דניאל סטרבו ודניאל קדוש
צילום: דניאל סטרבו ודניאל קדוש

"כל הזמן שואלים אותי על גוון השיזוף שלי ומתפלאים כשאני מספרת שמדובר במוצר שאני מורחת על העור", אומרת זיוי ל"ישראל היום". "אני לא משתזפת, אני מאוד שומרת על עצמי מהשמש, אני הולכת עם כובע ותמיד מורחת קרם הגנה, ועם זאת רואים אותי שזופה. מדובר במוצר שגילית אותו לפני כשש שנים בפרפומריה בארצות הברית באחד הטיולים שלי. זה מוצר לשיזוף עצמי ואחרי ארבע שעות מתקבע על העור עם גוון אחיד שמחזיק מעמד כארבעה ימים". 

על ההחלטה להשיק מוצר דומה היא אומרת כי "חשבתי על זה הרבה זמן. בתחילת הקורונה אמרתי לעצמי שזה בדיוק הזמן להתחיל לקדם את זה, שצריך לא לשבת במקום ולצאת לדרך. הבאתי את המוצר שאני משתמשת בו למפעל בארץ שייצר את הפורמולה עם הרכב דומה למוצר שאני משתמשת בו, ולאורך כל השנה התעסקתי בזה. הייתי מעורבת בכל השלבים כולל הליך האישורים מול משרד הבריאות ועיצוב המוצר. זה ממש מרגש שהנה זה יוצא לדרך".


View this post on Instagram

A post shared by Anne Zivi (@annezivi)

"היו חששות בהתחלה, כי באמת יש הרבה מובילות דעה עם מוצרי ביוטי שהושקו  לאחרונה. אני מאמינה שיש מקום לכולם וזה מבורך שיש לקהל הרבה אופציות לבחור. עם זאת, אני חושבת שאנחנו נמצאים בעידן חדש שבו הצרכנית מעדיפה לקנות מוצר ממי שהיא מתחברת אליה, היא מעדיפה לראות שמישהי שמשתמשת במוצר בעצמה והיא גם רואה את התוצאה. אני מאמינה במוצר שאני משיקה, הוא ייחודי ואני משתמשת בו מזה שנים, ומאחר שאני כל הזמן נשאלת עליו, אני מאמינה שזה יתפוס וימריא".   

לשאלה מה מתוכנן בהמשך היא עונה כי "זה בהחלט מביא לי תאבון לעוד. כרגע אני רוצה להתרגש עם הבייבי הזה, עם שני המוצרים שיושקו באתר ייעודי שלי שיקרא AnnZi beauty. המחיר למוצר כ- 200 שקלים ועם משלוח עד הבית. נראה איך זה יתקדם, השמים הם הגבול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר