ספרי תורה נגנבו - ואותרו במושב

בתום חקירה סמויה של שבוע איתרה המשטרה את השלל ועצרה חמישה חשודים תושבי אזור שדרות • "ידענו שאנחנו הולכים לעשות הכל כדי להשיב את ספרי התורה חזרה לתושבי העיר"

שוטרי שדרות עם ספרי התורה הגנובים // צילום: דוברות המשטרה // שוטרי שדרות עם ספרי התורה הגנובים

לפני כשבוע הוזעקו כוחות משטרה לבית כנסת דקר בשדרות בעקבות גניבתם של שבעת ספרי תורה ומגילות שהיו במקום. בתום חקירה סמויה, פשטו השוטרים הלילה (שבין רביעי לחמישי) למשק במושב נוגה, שם אותרו את הספרים והשיבו אותם בבטחה לבית הכנסת.

לאחר הדיווח אודות הגניבה, החלו לבצע מגוון פעולות חקירה סמויות תוך שילוב אמצעים טכנולוגיים ויחידות נוספות במרחב לכיש, שהובילו לאיתור זהותם של חמישה חשודים בשנות ה-70-30 תושבי האיזור.

בסיום האירוע ותפיסת השלל התקשר מפקד תחנת המשטרה בשדרות, סגן ניצב מאיר חכמון, התקשר אל גבאי בית הכנסת ועדכן אותו בדבר איתור הספרים, והזמין אותו לזהות את הספרים ולקבלם בחזרה.

חכמון אמר כי "אנחנו מתרגשים מאוד ושמחים לבשר שהצלחנו לאתר הלילה את ספרי התורה.ידענו שאנחנו הולכים לעשות הכל כדי להשיב את ספרי התורה חזרה לתושבי העיר."

ראש עיריית שדרות אלון דוידי וסגן ניצב מאיר חכמון // צילום דוברות המשטרה
ראש עיריית שדרות אלון דוידי וסגן ניצב מאיר חכמון // צילום דוברות המשטרה

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "אני מודה למפקד ושוטרי התחנה על העבודה המאומצת והזריזה שלהם למציאת ספרי הקודש. לראות את ההתרגשות והשמחה על פניהם של גבאי ומתפללי בית הכנסת זה מחמם לב. האירוע קורה ערב ראש חודש אדר שכולנו מרבים בו בשמחה ועכשיו השמחה כפולה. יישר כוח גדול".



 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר