צפו: המתנה המרגשת שקיבל רוי פרישר גוטמן

בנו של אמיר ז"ל קיבל הפתעה מיוחדת לרגל יום הולדתו השמיני, והתרגש עד דמעות • "אתם ההורים הכי טובים בעולם"

הבן של אמיר גוטמן // הבן של אמיר גוטמן

מכירים את האמרה הגורסת שילדים וכלבים גונבים את ההצגה? ובכן, באייטם הבא שניהם מופיעים. אבל קודם כל - כולנו התוודענו לפני יותר משלוש שנים לסיפור מותו הטרגי של אמיר פרישר גוטמן, וגם לבנו הקטן, רוי, שהיה אז רק בן 5 ונאלץ להיפרד מאביו. מי שהיה בן זוגו, ינאי פרישר גוטמן, נמצא בשנה האחרונה בקשר זוגי חדש עם פלג לוי, עורך דין במקצועו.

המתנה שקיבל רוי פרישר גוטמן // מתוך אינסטגרם

במהלך החודש הקרוב יחגוג רוי הצעיר את יום הולדתו השמיני, ולרגל המאורע החליטו אביו ינאי ובן הזוג פלג להפתיע אותו במתנה שלה חיכה במשך הרבה זמן. הם קראו לו לחדר, ושם על השולחן המתינה לו קופסה סגורה שרוי התבקש לפתוח אותה. להפתעתו הרבה של הילד, הוא גילה בפנים כלבלב קטנטן ומתוק מסוג תחש.

רוי מיהר לחבק את הכלבלב, שמצידו התלהב גם כן מהחבר החדש שגילה. בנקודה הזאת החל רוי לדמוע ואמר: "אני בהלם, תודה", ולאחר מכן הוסיף בהתרגשות: "אתם ההורים הכי טובים שיש!" מאוחר יותר הם החליטו גם על שם לכלב - ברונו - ואפילו נפתח לו עמוד אינסטגרם משלו. איזה כיף!

מובן שגם המפורסמים לא נותרו אדישים. בין שלל התגובות מצאנו את אילנית לוי, שכתבה: "גמרת אותי", סטטיק שהוסיף: "אחד הרגעים הקסומים שראיתי", אביבית בר זוהר שדמעה גם היא וכתבה: "וואו, הוא גרם לי לבכות איתו. איזה ילד טוב לב ונסיך", מאיה ורטהיימר שהתרגשה: "אני בוכה ברמות - אתם חייבים להזהיר מראש" והוסיפה אמוג'י בוכה, מירב פלדמן שילדה לא מזמן הגיבה: "אני שלולית של הורמונים, רויצ'ו. דודה שרופה עליך ואיזה כיף לך! אתם באמת ההורים הכי טובים בעולם ויש לכם ילד קסם", ותקוה גדעון שכתבה: "הוא כל-כך מתוק ומרגש". רגע, מי מהם?

ינאי, רוי ופלג. קסם של משפחה // מתוך האינסטגרם של ינאי פרישר גוטמן
ינאי, רוי ופלג. קסם של משפחה // מתוך האינסטגרם של ינאי פרישר גוטמן

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר