שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.

אחרי ימים של שיבושים: תוקנה התקלה בפרטנר TV

"השירות חזר לפעול אצל רוב הלקוחות", מסרו בחברה • עשרות אלפים לא הצליחו לצפות בטלוויזיה • בזמן התקלה: הוט ניסתה להעביר אליה מנויים

 צילום: קוקו ,
צילום: קוקו

לאחר ימים של תקלה, שהחריפה אתמול (שני), הצליחה פרטנר TV להחזיר את השידורים למרבית הלקוחות. "העבודות הטכנולוגיות שבוצעו במהלך הלילה הצליחו, והשירות חזר לפעול באופן תקין אצל רוב הלקוחות. בשעות הקרובות יושלמו העבודות והצפייה התקינה צפויה לחזור לכל הלקוחות", מסרו בחברה.

בעקבות התקלה החריגה המוקד הטלפוני של פרטנר קרס לחלוטין, ובחברה הוציאו הודעה ללקוחות וכתבו "אנחנו מציעים לכם לצפות בשידור החי של ערוצי קשת, רשת וכאן באמצעות האפליקציות שממשיכות לעבוד כרגיל. בנוסף, כל האפליקציות בממיר לרבות נטפליקס, יוטיוב ועוד, גם הן עובדות כרגיל".

בתוך כך, נרשם שיא של מתיחות בין פרטנר להוט, החברה המתחרה, זאת בשל פעילות מוגברת של נציגים שניסו לשכנע לקוחות לעבור אליהם ברשתות החברתיות. "התנהגות מגעילה של נציגים של מתחרה, שבחרה לנסות ולנצל את המצב" מסרו בפרטנר בתגובה, והוסיפו: "זה לא יעזור לה - עד היום רבבות רבות של לקוחות עזבו את הוט לפרטנר, וזה יימשך!".

לדברי הלקוחות, התקלה לא דווחה באופן יזום, אלא דרך הודעה מוקלטת בשירות הלקוחות. "מיום רביעי אין לי טלוויזיה. בהתחלה הייתי בתוך שהתקלה אצלנו - ואז גיליתי שהטלוויזיה לא פועלת גם במכשירים אחרים", סיפר לקוח פרטנר בשיחה עם "ישראל היום", והוסיף: "התקשרנו לשירות הלקוחות ואמרו לנו שזו באמת תקלה ארצית שקיימת מיום רביעי".

"התקלה החלה מזה שלעיתים קרובות המעבר בין הערוצים איטי, ברמה של כמה דקות. לעיתים קרובות מבקשים לנתק את הממיר ולהחזיר אותו חזרה", סיפרה ס' מרעננה בשיחה עם "ישראל היום". "במהלך כל היום לא ניתן היה להתחבר לשירותי הטלוויזיה. אתמול לא היה ניתן להשיג את שירות הלקוחות של החברה".

רוצים לקבל עדכוני טכנולוגיה ומדע לפני כולם? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר