בשורה: ויקטוריה'ס סיקרט מגיעים לישראל

מותג ההלבשה התחתונה הכי נחשק בעולם יגיע לארץ במהלך 2021 • בנוסף, מותג הטיפוח "Bath & Body Works" יפתח כ-20 חנויות בפריסה ארצית

צילום: רויטרס // מגיעים לארץ. ויקטוריה'ס סיקרט

אחרי שחיכינו במשך שנים, דווקא בתקופת הקורונה זה מגיע. רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט ו-Bath & Body Works מגיעות לישראל.

"דלתא גליל" חתמה על הסכם שיתוף פעולה, לפתיחת חנויות של המותגים הבינלאומיים המובילים בתחום ההלבשה התחתונה ובתחום מוצרי האווירה והטיפוח. במסגרת שיתוף הפעולה, דלתא תנהל את פעילות המותגים Victoria's Secret ו-Bath & Body Works בישראל, בשותפות עם שותף אירופאי שמחזיק בזיכיון למדינות נוספות באירופה. חלקה של דלתא בשותפות הינו 60%.

דלתא גליל היא למעשה החברה הגדולה ויש לה פעילות בינלאומית, היא גם בין היתר היא מייצרת לויקטוריה'ס סיקרט . דלתא ישראל היא החברה הבת שאחראית על הפעילות בישראל.

החנויות של המותגים בישראל מתוכננות להיפתח החל מהמחצית השנייה של שנת 2021, וההסכם יכלול גם הקמה והפעלה של פעילות האונליין עבור אותם מותגים.

"ויקטוריה'ס סיקרט" הוקמה בשנת 1977 בקליפורניה כחברה לייצור והפצת מוצרי הלבשה תחתונה, והיא הגדולה ביותר בתחום זה בעולם, עם מחזור מכירות שנתי של כ-6.8 מיליארד דולר בשנת 2019. היא מוכרת, לצד בגדי הלבשה תחתונה לנשים, גם בשמים, קרמים ומוצרי יופי. החברה הייתה ועודנה מזוהה עם תצוגת האופנה השנתית היוקרתית שלה, שרצה ברציפות בין השנים 1995 – 2018. לחברה היו טענות רבות נגד "משטר הרזון" לדוגמניות שלה, ועל כך שהיא מציגה מידות קטנות ולא של נשים אמיתיות.

"Bath & Body Works" הוקמה בשנת 1990 במדינת אוהיו, וכבר בשנת 1997, הייתה רשת חנויות הטיפוח האישי הגדולה בארצות הברית. בין מוצריה: תחליבי רחצה, קרמים, בשמים, נרות ומפזרי ניחוחות ביתיים. מחזור המכירות שלה צמח בעקביות בעשור האחרון והגיע ב-2019 ל-5.2 מיליארד דולר.

אייזיק דבח, מנכ"ל "דלתא גליל" אמר כי "דלתא תנהל ותוביל את פעילות המותגים בארץ, ותרתום את יתרונותיה בניהול המערך הקמעונאי ומערך האונליין להצלחת המותגים בשוק הישראלי".

צילום: AP
צילום: AP

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל אמרה לישראל היום כי "הדגש של הפעילות שלנו יהיה עלBath & Body Works. רשת זו זוכה להצלחה עולמית מואצת כבר מספר שנים ואנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להתרחב איתה מהר, ותוך כשנתיים להקים כ-20 חנויות. בשלב השני, כמספר חודשים לאחר מכן, נפתח את החנויות של ויקטוריה'ס סיקרט שיכללו את המגוון הכולל של הלבשה תחתונה, את המותג הצעיר פינק, פיג'מות ואת מוצרי האווירה והטיפוח. רשת ויקטוריה'ס סיקרט תכלול כשבע חנויות. בנוסף, לשני המותגים נקים שני אתרי אונליין שיתמכו בפעילות הריטייל".

יש לכם כבר מיקומים לסניפים?

"עוד שבועיים נסגור סופית. אנחנו עובדים כעת על פריסה שתהיה מגוונת ותכלול גם ערים גדולות עם פוטנציאל צרכני. כמו בדלתא, אנחנו נשלב בין מתחמים פתוחים לקניונים וחנויות רחוב.

מה יהיה עם חנויות "ויקטוריה'ס סיקרט" בנתב"ג?

"כרגע עדיין לא ברור מה יקרה עם החנויות הללו. עם זאת, אלה חנויות שמוכרות בעיקר קרמים ומגוון מצומצם של מוצרים".

המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט // צילום: AFP
המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט // צילום: AFP

בשנים האחרונות "ויקטוריה'ס סיקרט" חוותה ירידה במכירות.

"ויקטוריה'ס סיקרט עשתה שינוי והוחלפה כל צמרת ניהול החברה. ב-2020 היא עברה לצמיחה עם גידול במכירות של 3 אחוז וכ-30 אחוז באונליין. גם היא נמצאת בתקופה טובה, יש לה מוניטין טוב ומגוון מוצרי צריכה".

למה החלטתם להשיק את הרשתות דווקא בקורונה?

"אין ספק שזו תקופה מאתגרת, אבל מצד שני נוצרות בה הרבה הזדמנויות, וכחברה גדולה אנחנו מחויבים להסתכל קדימה. אנחנו מאמינים שהמצב ישתפר ונחזור לשגרה. אנחנו מאמינים בקהל הלקוחות הישראלי שלא יאכזב אותנו. זה קהל שאוהב לבלות ולקנות בחנויות וגם לקנות באונליין".

מה יהיו פערי המחירים לעומת ארה"ב?

"המחירים יהיו פחות או יותר זהים לארה"ב.  חשוב לזכור שהמחירים בתוויות בארה"ב לא כוללים מיסים שמתווספים בקופה. מעבר לזה, לא אמור להיות הבדל גדול".

בעקבות הביקורות, "ויקטוריה'ס סיקרט" הגדילה את טווח המידות שלה. כל המידות יגיעו לארץ?

"בהתחלה נביא את כל המגוון והוא יתפתח לפי הדרישות של הקהל הישראלי. לכל קהל יש דרישות שונות ונתפתח עם התובנות הללו". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר