לראשונה מאז 2017: סמסונג עקפה את אפל במכירת סמארטפונים בארה"ב במהלך הרבעון השלישי של 2020 – כך עולה מנתונים שפורסמו בידי חברת מחקרי השוק Strategy Analytics. ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית הצליחה להגיע לנתח שוק של 33.7%, בעוד שאפל צנחה למקום השני עם נתח של 30.2% בלבד.
סמסונג הצליחה להגדיל את המספרים בזכות ביקוש גדול לדגמי הביניים שלה, לצד מכשירי הפרימיום, בהם סדרת Galaxy Note 20 וה-Galaxy Z Fold 2 המתקפל.
הצוות ב-Strategy Analytics מציין כי בגלל העיכוב בהכרזה של סדרת האייפון 12, וההגעה המאוחרת של המכשירים לחנויות. המכירות לא נכללו בתוצאות הסופיות של הרבעון השלישי, ועל כן זו גם הסיבה לניצחון של סמסונג.

כמו כן, LG נותרה במקום השלישי עם נתח של 14.7%. נתונים עולמיים מראים כי סמסונג הובילה את הרבעון השלישי של 2020, ושלחה לחנויות 21.9% מהסמארטפונים, לפני וואווי (14.1%) ושיאומי (11.9%). אפל היוותה 11.9% מהסמארטפונים שנשלחו ברחבי העולם ברבעון השלישי של השנה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו