זה הסוף: תגידו שלום ל"מהיר ועצבני"

בתוך כל הדרמה והסכסוכים הפנימיים שסיפקה לנו סדרת הסרטים, עכשיו הודיעו ביוניברסל: היא מגיעה לסיומה בקרוב - סרט מספר 11 יהיה האחרון

"מהיר ועצבני 8" הסרט האחרון שיצא עד כה

סדרת "מהיר ועצבני" תגיע לסיומה אחרי 11 סרטים, כך הודיעו אתמול אולפני יוניברסל. הסרט התשיעי בסדרה הפופולרית אמור היה לצאת בקיץ האחרון אך נדחה לקיץ הבא בשל מגיפת הקורונה. את שני הסרטים האחרונים יביים ככל הנראה ג'סטין לין (שמנווט את הסדרה, עם כמה הפסקות, מאז "מהיר ועצבני 3").

סדרת "מהיר ועצבני", שמתחקה אחר חבורה של פורעי חוק עם חיבה למכוניות מירוץ, הושקה ב־2001, התגברה על טרגדיה ענקית (אחד מכוכביה, פול ווקר, נהרג בתאונת דרכים ב־2013 באמצע צילומי הסרט השביעי), והפכה עם הזמן לאחת מסדרות הסרטים המצליחות בעולם. עד היום גרפו סרטיה כ־5.89 מיליארד דולר, כאשר הסרט האחרון, "מהיר ועצבני 8", הכניס לא פחות מ־1.23 מיליארד דולר. 

בתוך כך, הסרטים האחרונים לוו בלא מעט דרמה מאחורי הקלעים ובדיווחים על סכסוך מתמשך בין שני כוכבי הסדרה, וין דיזל ודוויין ג'ונסון. כתוצאה מכך, בשנה שעברה עזב ג'ונסון את הסדרה בקול תרועה רמה כדי לככב בספין־אוף המצליח "הובס ושואו" לצד ג'ייסון סתייטאם, והוא גם אינו חלק מהאנסמבל של הסרט התשיעי.

כרזת "מהיר ועצבני 9"
כרזת "מהיר ועצבני 9"
 האם דיזל וסתייטאם יחזרו ל"משפחה" כדי לקחת חלק בשני הסרטים האחרונים? והאם התסריטאים ימצאו דרך להחזיר לחיים גם את הדמות שגילמה גל גדות בחלקים 4, 5 ו־6? סומך עליהם שכן.

מלבד דיזל, ששב למגפיו של דומיניק טורטו, בסרט התשיעי, "F9", מככבים גם החבר'ה הקבועים: מישל רודריגז, ג'ורדנה ברוסטר, סאנג קאנג, כריס ברידג'ס וטייריס גיבסון. שחקני החיזוק הפעם הם שרליז ת'רון (שהשתתפה גם בפרק הקודם), קארדי בי וג'ון סנה. 



 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר