אלין כהן: "זה הסיפור שלי ואני גאה בו"

שמה של כוהנת הביוטי עלה לכותרות בהקשרים לא נעימים, כשהיא בכלל ביקשה לציין אירוע דרמטי אחר לחלוטין • "אין מכשול שלא נוכל לעבור אם רק נרצה"

צילום: מתוך האינסטגרם // אלין כהן

אלין כהן חושפת את הצלקת: בשבוע שעבר שמה של אלין כהן נקשר בחדשות לא נעימות כלל, הנוגעות למוצר הגייני שנרכש תחת שמה, ולא כלל את שהבטיח. משרד הבריאות הורה להוריד את המוצר מהמדפים.

אך עוד קודם לפרוץ השערורייה, עליה כהן כבר הגיבה באותו יום, אלין דווקא ביקשה לציין מאורע דרמטי אחר לחלוטין בחייה, שהתרחש לפני 11 שנה.

צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אלין כהן
צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אלין כהן

"היום לפני 11 שנים, איבדתי את עצמי אבל קיבלתי את עצמי מחדש", נפתח הסטורי הארוך בו חשפה כהן בשבוע שעבר (רביעי) את פציעת הראש הקשה שחוותה לפני 11 שנים. "30.9 - תאריך כל כך עצוב וכל כך שמח עבורי. יום מיוחד. הרבה יותר משמעותי עבורי מיום הולדת".

כהן המשיכה ותיארה כיצד קיבלה את החיים במתנה בפעם השנייה ואיך המתנה הזו הגיעה עם מזכרת נוספת שתלווה אותה כל חייה: הצלקת בראשה. "לפעמים אני חושבת למה אני", חשפה, "למה זה קרה? למה כל הזיכרונות ילדות שלי נשכחו לי? למה הייתי צריכה לשכוח הכל ולהתחיל מהתחלה? למה אני הייתי צריכה להיות מאושפזת בשיקום במשך שנה שלמה? למה המשפחה שלי צריכה לעבור גיהינום כזה?".

"אך מעז יצא מתוק בסופו של דבר", המשיכה כהן לספר. "הבנתי שהחיים מובילים אותנו לדרכים מסוימות ואנחנו צריכים להתמודד עם ההשלכות ואני מתמודדת איתן יום יום. התאונה הזו היא חלק ממני והיא נשארת איתי תמיד. למדתי להתמודד איתה ועם ההשלכות שהיא השאירה לי.

"אלוהים לוקח אבל אלוהים גם נותן. 11 שנים שכל בוקר אני מסתכלת במראה ורואה את הצלקת שמזכירה לי את ערך החיים", חשפה. "מקווה שהסיפור שלי מראה לכם כמה הכל אפשרי אם רק רוצים. שום דבר לא מגדיר אותנו. אין מכשול שלא נוכל לעבור אם רק נרצה. להיפך. זה מה שעושה אותנו חזקים יותר. זה הסיפור שלי ואני גאה בו".

• בכל זאת השנה שלה: השכר של גל גדות

• נועה קולר נגד מתווה הממשלה: "בשפע יששכר יש יותר היגיון"

"זה הסיפור שלי ואני גאה בו" // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אלין כהן
"זה הסיפור שלי ואני גאה בו" // צילום מסך, מתוך האינסטגרם של אלין כהן

כהו הוסיפה וסיפרה כי יש לה יחסי אהבה שנאה עם הצלקת שנותרה בראשה. "אני לא תמיד אוהבת אותה. היא כל כך מכוערת בעיניי, אבל עם זאת היא כל כך יפה, כי היא מזכירה לי למה אני מי שאני היום ולמה כל הישג הכי קטן שלי אני מעריכה. איך כל בוקר כשאני מתעוררת אני אומרת תודה לאבא שבשמיים על זה שנתן לי את החיים במתנה. אז תחיו כל יום כאילו זה היום האחרון כי כל שנייה  ורגע מאושר זו מתנה. היום אני חוגגת 11 שנים של התחלה חדשה וחיים חדשים אז תהיו מאושרים תאהבו, תיהנו והכי חשוב תעריכו.

"לילדה הקטנה שחרב עליה עולמה ושכבה שנה שלמה בשיקום והייתה ילדה שבורה, אני רוצה להגיד לך שאני גאה בך. הצלחת והוכחת לכולם. אני גאה בעצמי. הוכחתי בעיקר לעצמי מה העוצמות שלי, מה אני יכולה וכמה כוח יש לבורא עולם.

"אז היום כל יום הוא הצלחה קטנה שאולי נראית מובנת מאליו, אבל בשבילי היא ניצחון כי אני יודעת מה זה להיות למטה. להיות חצי בן אדם גם פיזית וגם נפשית. כל יום הוא הניצחון שלי.

• "דיקטטור": כוכב "הישרדות" נגד נתניהו

ממשבר בריאותי לאימפרייה כלכלית. אלין כהן // צילום: דניאל קמינסקי
ממשבר בריאותי לאימפרייה כלכלית. אלין כהן // צילום: דניאל קמינסקי

"חלומות נועדו כדי שנגשים אותם ולא רק שנחלום. תממשו את עצמכם והיו הגרסה הכי טובה שאתם יכולים להיות. ויתור עצמי הוא לחלשים. קומו תהיו מה שאתם רוצים להיות. הכל עניין של החלטה".

התאונה המדוברת  בה כמעט ואיבדה כהן את חייה, אירעה בגיל 8. כהן רכבה עם חברתה על אופניים ללא קסדה, התדרדרה במהירות בירידה וחבטה את ראשה בעוצמה בעמוד חשמל. התאונה הקשה הותירה אותה עם פציעת ראש חמורה (שהשלכותיה הבריאותיות מלוות אותה עד היום), ממנה הצליחה להשתקם באופן כמעט מלא, נגד כל התחזיות הרפואיות, לאחר תקופת אשפוז ושיקום ארוכה.

• רוסלנה בריאליטי שמזוהה עם אייל גולן?

בגיל 15 עם צבא נאמן של מעריצים ומאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, כהן הקימה את אימפריית הביוטי שלה, שלפי ההערכות מגלגלת מחזורי הכנסות של מיליונים ומיצבה אותה בגיל 19 כאחת הביוטריות המובילות במדינה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר