צרכנים בכל העולם מתלוננים, ובצדק, על ההמתנה המעייפת לנציגי שירות. המערכות האלה מוכוונות לרוב להתשת המתקשר, ולעיתים קרובות נראה שמטרתן אחת היא: שלא תגיעו לנציג שירות או נציג טכני. אתמול (רביעי) באירוע ההכרזה הווירטואלי שלה חשפה גוגל לא רק מוצרי חומרה חדשים – כמו צמד מכשירי פיקסל חדשים, אלא גם פיצ’ר חדש בשם Hold For Me (“המתן בשבילי”).
לפי גוגל, כאשר תתקשרו למספר חינמי ותועברו להמתנה ארוכה, העוזרת האישית שלה, Google Assistant, תציע להמתין על הקו במקומכם עד למענה, תעביר אתכם למצב "השתק", ואתם תוכלו להניח את הטלפון בצד ולחזור לעיסוקים שלכם. בינתיים, על המסך יופיע תמלול שיעדכן אתכם איך מתקדמת ההמתנה בתור.

כאשר המערכת תזהה שהגעתם למענה אנושי, המכשיר יציג התראה על המסך, יצלצל ויפעיל רטט. כדי שהשיחה לא תתנתק עד שתצטרפו בחזרה, העוזרת של גוגל תבקש בנימוס מהנציג להמתין בסבלנות בזמן שהיא קוראת לכם לשוב.
ומה באשר להודעות מוקלטות? לדברי החברה מדובר במערכת חכמה שיודעת להבדיל בין הקלטה לדיבור אמיתי. ונכון, הפיתרון של רובנו הוא לעיתים להעביר את המכשיר לספיקר (רמקול), אבל אז אנחנו נאלצים גם להתמודד עם המנגינה שחוזרת על עצמה שוב-ושוב. לכן, זה כנראה הפיתרון שחיכינו לו כל חיינו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו