שמעון אבוחצירה פרש: "בראש מורם ומלא בגאווה"

אחרי קריירה נפלאה ואליפות היסטורית עם קריית שמונה, הפציעות הכריעו את החלוץ בן ה-33: "תודה לבורא עולם שהגשים את חלומי. מבטיח להעביר לדור העתיד את כל הכלים, כדי שגם הם יגשימו את החלומות שלהם"

צילום: צילום: סוכנות ג'יני // אבוחצירה בעונת האליפות ההיסטורית של ק"ש

אחרי קריירה מקצוענית בת 15 שנה, שמעון אבוחצירה הודיע הבוקר (שני) על פרישה מכדורגל.

החלוץ שתלה את הנעליים בגיל 33 החל את הקריירה בהפועל פ"ת ומשם המשיך לקריירה נפלאה בלאריסה היוונית, עירוני ק"ש (שלוש קדנציות, אליפות היסטורית ב-2012), מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל רעננה ו"ניר" רמה"ש. 

"כדורגל יקר, הגיע הזמן לומר תודה", כתב אבוחצירה בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, "תודה לבורא עולם שהגשים את החלום שלי, להיות שחקן כדורגל ולשמח ילדים ובוגרים מדי שבוע. נגעתי כמעט בכל תואר אפשרי: מלכות שערים, עליית ליגה, כדורגל אירופי, נבחרת ישראל, זכייה באליפות, העפלה לפלייאוף ליגת האלופות. היום אני פורש בראש מורם ומלא גאווה.

אבוחצירה במדי הנבחרת. שער בודד // צילום: עמי שומן 

"בכל שנותי בכדורגל, כשידעתי שאני לא יכול לתת מאה אחוז מעצמי - לא הייתי עולה למגרש. היום, לצערי, אחרי שנה של נסיון - אני מבין שאחרי הפציעה שעברתי כבר לא אצליח לתת אף פעם 100 אחוז מעצמי. אני רוצה להודות למאמנים, לבעלים ולאנשי המקצוע לאורך הקריירה. זכיתי להיות אצל הטובים ביותר.

"תודה למשפחה היקרה שלי שתמיד תמכה בי וכמובן לאשתי היקרה שהייתה שם בכל רגע. היא דאגה לשקט שלי, גידלה את ילדיי בנחת ולא גרמה לי לרגע אחד לאבד את הריכוז במהלך הקריירה. אני מבטיח להעביר לדור העתיד את כל הכלים, כדי שגם הם יגשימו את החלומות שלהם".

ב-331 הופעות בקריירה כבש אבוחצירה 93 שערים. בנבחרת ישראל רשם שלוש הופעות, שבהן כבש שער בודד. בנוסף לאליפות ההיסטורית עם קריית שמונה ב-2011/12, אבוחצירה זכה גם בגביע הטוטו באותה עונה, ושלוש שנים קודם לכן (2009 סיים כמלך השערים של ליגת העל.  

במדי הפועל רעננה לקראת סוף הקריירה // צילום: דני מרון 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר