כך תצפו ביוטיוב ללא פרסומות

נמאס לכם מהפרסומות לפני כל סרטון? הכירו את השיטה החדשה והפשוטה לעקוף את המטרד - בחינם לגמרי • כל מה שתצרכו זה להוסיף תו אחד לדומיין

צילום: ינון בן שושן

הפרסומות ביוטיוב הן אחד הדברים הכי מעצבנים שיש, ואם תרצו להעלים אותן תדרשו לשלם לגוגל על חשבון פרימיום. כעת, נראה שיש דרך חדשה לעקוף את המטרד - ובחינם לגמרי. משתמש בפורום רדיט (Reddit) סיפר על טריק פשוט שמאפשר לצפות בסרטונים ביוטיוב בדפדפן ללא פרסומות.

הטריק הזה עובד בגרסת הדפדפן במחשב בלבד, וכל מה שתצטרכו זה להוסיף נקודה לכתובת לאחר סיומת ה-com. לדוגמה, אם כתובת העמוד היא https://www.youtube.com/IsraelHayomOfficial תצטרכו לשנות אותה ל-.https://www.youtube.com/IsraelHayomOfficial.

ומדובר בשיטה ישנה יחסית. לפי אתר The Verge מדובר במקרה שכיח בו אתרים שוכחים לנרמל את שם המארח שלהם, כך שהתוכן עדיין מוצג, אך ללא התאמה בין השרת המארח לדפדפן. כלומר, השרת מזהה את הכתובת עם הנקודה ככתובת האמיתית, אך היכולת של יוטיוב לזהות כתובות גם אם ישנה טעות מציגה לכם את הסרטון.

נראה כי בעקבות הפרסום ברדיט, שזכה ללמעלה מ-4,000 הצבעות, בגוגל כבר עובדים על תיקון לבעיה - וימשיכו להציג לנו פרסומות. בתוך כך, גולשים אחרים מספרים כי השיטה מאפשרת לעקוף חומות תשלום של אתרי חדשות שונים, כמו הניו-יורק טיימס, וגם כאן נראה כי לא לעוד הרבה זמן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר