חברת האופנה המקוונת BOOHOO, שלה מעל 6 מיליון עוקבים, נכנסת בימים אלה לשוק הישראלי ומשיקה אתר סחר ייעודי לישראל וכן עמוד אינסטגרם בעברית.
View this post on Instagram
מדובר באתר שייתן אלטרנטיבה ראויה לאסוס ונקסט, ויתחרו על ליבם וכיסם של הישראלים בשל המחירים האטרקטיביים שהם מציעים לפריטי אופנה.
חברת האופנה נוסדה במנצ'סטר בשנת 2006. היא מציעה מבחר עצום של פריטי אופנה לגברים ונשים עם כ-500 פריטים חדשים מידי שבוע ואלפי פריטי אופנה באתר.
View this post on Instagram
החברה מתמקדת בבגדי נשים וגברים לגילאי 16-25, אבל גם אחוז לא קטן של נשים וגברים בשנות ה-30 נוהגים לרכוש באתר. המגוון הרחב של הקולקציות יופיעו כעת באתר הישראלי Boohoo בשקלים עם מגוון רחב של קטגוריות, שמלות, הנעלה, אקססוריז, פריטים ספורטיביים וביוטי, וכן פריטים במידות גדולות ובגדי הריון.
View this post on Instagram
המותג זכה לתהודה לא רק בשל המחירים הנמוכים, אלא בשל העבודה השוטפת עם סלבס ומשפיענים בינלאומיים מוכרים כמו עם אריאנה גרנדה, פריס הילטון, הזמרת זנדאייה ועוד.
עם עליית האתר הישראלי, המותג משיק את קולקציית קיץ לשנת 2020 בשיתוף פעולה עם הראפר QUAVO. הקולקציה שואבת את השראתה מאופנת הפופ, ומשלבת בין ספורט לאופנת רחוב ואורח חיים אורבני. הפריטים מאופיינם בהדפסי גרפיטי, גזרות אוברסייז עם הדפסי צביעה פסיכודלית, שימוש בהדפסי בנדנות ועוד.
View this post on Instagram
מחירי הפריטים: שמלות קיץ: 42-70 שקלים, סנדלי נשים: 33-70 שקלים, סניקרס: 70-80 שקלים. בגדי ים: 70-60 שקלים ועוד. במחלקת הביוטי : מסקרה: 20-36 שקלים, מבחר גלוסים לשפתיים: 20-24 שקלים, מייק אפ של לוריאל: 44 שקלים, ועוד.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו