המותג השבועי: פריטי בלרינה

משבר הקורונה גרם לעסקי האופנה לחשב מסלול מחדש • בכל שבוע נארח מותג אחר • הפעם: הכירו את הנעליים שהגיעו מספרד

המותג: פריטי בלרינה

הלוקיישן: שלושה סניפים, בקניון רמת אביב, ב-TLV בתל אביב ובממילא בירושלים ובאונליין.

הבעלים: נועה אדלר תורן. 

צילום: ניר יפה
צילום: ניר יפה

"נחשפתי למותג בלונדון. היה שם וילון בצבע בורדו והייתה מיני חנות של פריטי בלרינה, לא הבנתי שזה מותג בפני עצמו ולא חשבתי לשאול", אומרת אדלר תורן. "אני חולת נעליים ולא הייתה את מידת הנעליים שלי בחנות. חזרתי לארץ ואמרתי לעצמי שאני חייבת להביא אותם לארץ, שלחתי להם מייל וכתבתי שאני מעולם השיווק, הם ענו לי וסיפרו לי את הסיפור של החברה. עניתי בתגובה שגם אני דור שלישי בארץ של חברה לכרטיסי ברכה ודברים נוספים והשאר היסטוריה. מלבד החנויות יש לנו אתר ואפליקציה.

 

"מדובר במותג לנשים פאשניסטיות שמבינות סטייל ואיכות. בחנות יש נעליים קלאסיות, כשהצוות הקריאטיבי שבונה את הקולקציה משלב הרבה טרנדים", היא אומרת. "אנחנו בוחרים את הקולקציות ויש דגמים שהם ייחודיים לארץ בעקבות הבחירה שלנו. יש להם אין ספור טקסטילים, עורות ופפיונים, ואפשר לעשות את כל החיבורים שאנחנו רוצים. המדיניות היא להביא הרבה דגמים ומעט מכל דגם כי זה מותג בוטיק. נשים רוצות לקנות נעליים שאין לכל אחת, בהתחלה זה לא היה נוח להן שדגמים נגמרו מהר והיום הן מעריכות את זה. הן מבינות שאם הן אוהבות את הדגם, הן צריכות לקנות אותו כי הוא לא יחזור". 

צילום: ניר יפה
צילום: ניר יפה

"הנעליים מאד נשיות, איכותיות ונוחות שמתאימות ל-24 שעות ביממה. אפשר לצאת איתן בבוקר וללכת איתן לאירוע. יש לנו גם נעלי עקב, אבל נעלי הבלרינות הן הרוב בקולקציה.  בקולקציית הקיץ יש לנו סנדלים, כפכפים, מוקסינים ונעלי ספורט. בחורף יש לנו גם מגפיים, מגפונים, מוקסינים ונעלי עקב. הרבה כלות קונות אצלנו כי הן  אומרות שהן רוצות נעליים נוחות". 

כמה משבר הקורונה השפיע עליכם?

"החנויות שלנו לא פעילות. יש לנו 11 עובדים והוצאנו את העובדים לחל"ת, למעט שתי עובדות שנשארו בשביל האתר שלנו. המשבר הזה מאד פגע בנו. לקוחות קונות באונליין אבל זה לא מוצר שהוא טריוויאלי לאונליין. אנחנו נגמור את השנה בהפסד, השאלה של כמה. אני לא יודע מה אעשה עם כל המלאים. כשנחזור לפעילות נראה את המלאים ונחליט. סביר להניח שנצטרך להוריד מחירים לפני הסיילים ונצטרך להתמודד עם זה". 

צילום: ניר יפה
צילום: ניר יפה

"הספק זה אחד הדברים הכי קשים לחיות איתם. בכתובים כתוב - אין שמחה כהתרת הספקות. לחיות עם אי הוודאות הזו זה מצב שהוא לא פשוט לאף אחד. נצטרך להתמודד עם הרבה דברים ואנחנו מקווים שיהיה סיוע".

את פוחדת מקריסה?

"אלה מחשבות שאם אני אהיה שם, הן יובילו למקומות לא נכונים. אני חושבת שלמילים ולמחשבה יש כוח. אני עושה את המקסימום עכשיו. אנחנו ממשיכים בקמפיינים באינסטגרם ובפייסבוק, מנסים לצמצם בהוצאות. אם נשלם את אותם הסכומים זה לא יעבוד, גם לקנות קולקציות לחורף זה בור בלי תחתית". 

נועה אדלר תורן // צילום: רמי זרנגר
נועה אדלר תורן // צילום: רמי זרנגר

אתם נחשבים למותג לא זול, מחירי נעלי הבלרינות נעים בין 750– 1,390 שקלים. את חושבת שאחרי המשבר אנשים ימשיכו לקנות מותגים יוקרתיים?

"אנחנו הנשים אוהבות נעליים כמו הדמות של  קארי ברדשו מסקס והעיר הגדולה. נשים מעריכות את המותג. גילינו שקונים אונליין גם מוצר שהוא יותר מורכב לקנות ואין הרבה החזרות. קוקו שאנל אמרה 'את הכי יפה כשנוח לך' כשהודיעו לנשות צרפת להסיר את המחוך החונק. מזמן יש כבר לגיטימציה ללכת עם נעליים שטוחות, גם בשטיח האדום". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר