"ישראל היום" הוא אחד הזוכים באתגר החדשנות של יוזמת החדשות של גוגל לאזור המזרח התיכון, טורקיה ואפריקה, כך הכריזה ענקית החיפוש גוגל. יחד עם "ישראל היום" זכו באתגר החדשנות בישראל גם "הארץ", ynet, והסטארט־אפ Anyclip.
זוכים נוספים ממדינות אחרות נבחרו מסך כולל של 527 הצעות שהוגשו ב־35 מדינות.
"העתיד נמצא בדיגיטל. אנו גאים בבחירה ב'ישראל היום' ובהבעת האמון של גוגל בחדשנות בעיתוננו", אמר בועז ביסמוט, העורך הראשי של "ישראל היום".
ההצעה הזוכה של "ישראל היום" מציגה תוכנית להצעת הטבות והנחות לגולשים קבועים באתר. "ניצור ערך גם עבור קוראים וגם עבור מפרסמים. קוראים יקבלו הטבות משמעותיות למוצרים שהם אוהבים, ומפרסמים יקבלו גישה לקהל מפולח", ציין עמיר פינקלשטיין, מנכ"ל "ישראל היום".
במסגרת יוזמת החדשות של גוגל שהוצגה לראשונה ב־2018, התחייבה החברה להשקיע לאורך שלוש שנים 300 מיליון דולר בפרויקטים בתחומי העיתונאות.
"מציאת דרכים חדשות ומשמעותיות לייצר פעילות של קוראים היא נושא שמעסיק ארגוני חדשות בכל הגדלים. אתגר החדשנות של יוזמת החדשות של גוגל במזרח התיכון, טורקיה ואפריקה הציף גישות רבות להתמודדות עם הנושא", כתבה שרה הרטלי, מנהלת הקשרים מטעם גוגל באתגר החדשנות.
אתר "ישראל היום" הוא האתר הצומח ביותר מבין אתרי החדשות המרכזיים בישראל.
ב־2019 גדלה הגלישה באתר בכ־50 אחוזים, והצמיחה המהירה נמשכת גם בשנת 2020.
אתר "ישראל היום" מעדכן את קוראיו 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, באמצעות צוות עורכות ועורכים. האתר עובד בשיתוף פעולה מלא עם העיתון המודפס, וכתביו מעבירים תכנים לשתי הפלטפורמות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו