"יובל המבולבל" בכה בדיון: "מבקש סליחה ממשפחתי ומהקהל"

כוכב הילדים יובל שם טוב, שהורשע באחזקת סם קוקאין, פנה במהלך הדיון לשופט והביע חרטה על מעשיו • "לוקח אחריות מלאה"

יובל שם טוב ואישתו מחוץ בית המשפט // צילום: קוקו

הבוקר (שלישי) נערך דיון בטיעונים לעונש של כוכב הילדים יובל שם טוב, הידוע כ"יובל המבולבל", בבית משפט המחוזי בתל אביב.

שם טוב הודה והורשע באחזקת סם לשימוש עצמי. התובעת ביקשה, על שש עבירות של שימוש בסמים קשים, עד שישה חודשי מאסר שירוצו באמצעות עבודות שירות, קנס, פסילת רישיון בפועל. התובעת טענה שגם עם עונש מסוג זה, יוכל שם טוב להמשיך בעבודתו כרגיל, גם אם הוא יצא למסע הופעות בארצות הברית.

שירות המבחן כתב בתסקיר כי "מדובר באדם ללא עבר פלילי  בראשית הדרך הטיפולית", וכן המליץ על הימנעות מהרשעה פלילית. פרקליטו של שם טוב טען כי נגרם למרשו ולמשפחתו נזק רב, וכי הוא עבר משבר אישי ורגשי שהוביל אותו לשימוש בקוקאין. עוד טען פרקליטו, כי הפסיק את השימוש בסמים לפני שנה וחצי.

יובל שם טוב בכה במהלך הדיון כשפנה לשופט: "אני רק רוצה לנצל את הבמה הזאת ולבקש סליחה מההורים שלי. אני מבקש סליחה מהאישה שלי. אני רוצה לבקש סליחה מהילדים שלי ומהקהל שאני מהווה בשבילו דוגמא. אני לוקח אחריות מלאה על כל מה שעשיתי" 

פרשת הסמים בה היה מעורב יובל המבולבל נחשפה לפני יותר משנה, לאחר שהוגש כתב אישום נגד מאור עלל, סוחר סמים מתל אביב שהואשם ב-53 עסקאות מכירת סמים. במסגרת חקירה זו, נחשף כי אחד מלקוחותיו היה יובל שם טוב, שקנה ממנו קוקאין בעשר הזדמנויות שונות.

שם טוב סיפק עדות במהלך חקירתו של עלל, במסגרתה מחשף כי כוכב הילדים רכז את הסמים בסכום של כ-12 אלף שקלים. 

 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר