פרשת הרעלת הטונה: ויליגר תובעת את ארומה ת"א

יצרנית הטונה תובעת את הרשת על פגיעה בשמה הטוב לאחר הרעלת 2 לקוחות, שאחת מהם פונתה במצב קשה • "השימוש הרשלני פגע במכירות ובמוניטין"

צילום: אבי כהן, דוברות משרד הבריאות

פרשת הרעלת הטונה בארומה: יצרנית הטונה ויליגר תובעת את ארומה תל אביב על פגיעה בשמה הטוב, בעקבות המקרה שחל לפני שבוע בו שני לקוחות שרכשו כריך וסלט סניף ארומה בדרך מנחם בגין טענו כי סבלו מהרעלה מטונה. אישה אחת פונתה לבית חולים במצב קשה.  

במכתב ששלח עו"ד עדי מיכלין, המייצגת את ויליגר נכתב בין היתר: "עם גילוי הפרשה ניסיתם להרחיק מכם את האחריות, ולהטילה בין השאר על שולחתי, כמי שיצרה ומכרה את הטונה. שולחתי טענה, מרגע היוודע המקרה, כי אין כל דופי במוצר שמכרה, וכי הוא נמכר, במקביל לכם, ללקוחות נוספים מבלי שנתגלה בו כל פגם".  

"ממצאי משרד הבריאות, כפי שפורסמו, אכן מאששים את שנטען מלכתחילה על-ידי שולחתי, כי מלוא האחריות רובצת לפתחה של רשת ארומה תל אביב, אשר התרשלה באחסון הטונה באחד מסניפי הרשת, בין היתר בשימוש ואחסנה במקרר לא תקין, בשימוש במוצר בניגוד להנחיות היצרן ונוהלי משרד הבריאות, ובניגוד למצופה מרשת המוכרת מזון לציבור".   

עוד נכתב: "השימוש הרשלני שנעשה על ידכם במוצר הסב, וממשיך להסב לשולחתי נזקים חמורים, כולל פגיעה במכירות ובמוניטין שלה.  שרבוב שמה של שולחתי על ידכם, ללא כל הצדקה ושלא לצורך, גרם וממשיך לגרום לצניחה במכירות הטונה המשווקת על-ידי שולחתי, ופגיעה בשמה הטוב. עקב האמור, נגרמו וממשיכים להיגרם לשולחתי נזקים כספיים כבדים".   

עוד בנושא: 

שימוע לארומה ת"א: "היתה בעיה במקרר ובטיפול בטונה הגולמית" 

"לא קלטתי כמה המצב שלי היה מסוכן" 

"הנכם נדרשים בזאת להפסיק לאלתר כל פרסום, בכתב או בע"פ, המייחס לשולחתי אחריות כל שהיא. פרסום כזה מהווה חוסר תום לב והוצאת לשון הרע. בנוסף, הנכם נדרשים בזאת לפרסם בעיתונות לאלתר, הכחשת הטענה לקיומו של כל פגם במוצר אשר יוצר ושווק על-ידי שולחתי, במודעה בגודל הולם, שנוסחה יתואם מראש ויאושר על-ידי שולחתי".  

במקרה הרעלת הטונה, שאירע לפני שבוע, פונתה שירי פורר (41) במצב קשה למרכז הרפואי איכילוב בתל אביב, לאחר שאיבדה את ההכרה. גבר נוסף, בן 34, אושפז במצב קל לאחר שסבל מדפיקות לב מואצות וכאבי ראש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר