דמי לובאטו התנצלה - בארץ מגיבים

המשרד שאחראי על הבאתה של הכוכבת לארץ הגיב על התנצלותה לאחר הביקור • "אני מתנצלת אם פגעתי", כתבה הזמרת בסטורי שלה

צילום: Getty Images // לא התכוונה. דמי לובאטו

אחרי שדמי לובאטו הצליחה לעורר גל קשה של ביקורת אליה מצד תומכי BDS ומצד גורמים שמתנגדים לישראל, היא העלתה סטורי התנצלות על כך שהביקור שלה בישראל בישראל פגע באנשים, וסיפרה כי "הסכימה לביקור בחינם בישראל תמורת העלאת כמה פוסטים" - עכשיו מגיב לעניין גם משרד ירושלים ומורשת, האמון על פיתוח ירושלים ושימור המורשת הלאומית ברחבי הארץ.

כזכור, לובאטו (27) הגיעה לביקור מפתיע בישראל בשבוע שעבר שכלל בין היתר טבילה בירדן, מפגש מרגש עם להקת שלוה וביקורים עוצמתיים בכותל ויד ושם, חוויות שהותירו בה חותם עמוק ומילאו לדבריה "חור עצום בלב".
 

• עוד אורח מפתיע: קווין ספייסי מבקר בת"א

• לאחר מנת יתר: דמי לובאטו מתאוששת

הביקור בארץ, שהוגדרה על ידה כמקום קסום שהעניק לה חוויה רגשית ורוחנית אדירה, זכה למספר פוסטים מלאי הלל מצדה באינסטגרם, אך כצפוי לא התקבל באהדה בקרב גולשים רבים שראו בביקורה נקיטת עמדה פוליטית.

"אני זמרת אמריקנית. חונכתי כנוצרייה ואבותיי היו יהודים", כתבה לובאטו באחד הפוסטים שהעלתה. "כשהוצעה לי ההזדמנות המדהימה לבקר במקומות עליהם קראתי בתנ"ך, אמרתי כן".

"יש משהו קסום בישראל", הוסיפה לובאטו מתחת לתמונות שלה מביקוריה בכותל ונהר הירדן. "זו הייתה חוויה שהייתה כל כך חשובה ללב, לנפש ולקיום שלי", כתבה בפוסט שהעלתה ביום שלישי. "מעולם לא הרגשתי תחושה כזאת של רוחניות או חיבור לאלוהים, דבר שהיה חסר לי כבר שנים. אני אסירת תודה על הזיכרונות ועל ההזדמנות למלא את החור שבליבי. תודה לך על שאירחת אותי, ישראל".

לובאטו אומנם זכתה למיליוני לייקים, אך גם צפתה ככל הנראה את התגובות האנטי ישראליות שיהיו מנת חלקה, וניטרלה את האופציה להגיב. הצעד הזה הרגיז אף יותר את הגולשים, שמיהרו לטוויטר והחלו להשתלח בכוכבת בשלל תגובות זועמות.

"לגמרי מחוקה אצלי", צייץ גולש זועם. "דמי לובאטו מנטרלת את היכולת להגיב על פוסט ישראל הקסומה שלה, זה לחלוטין צעד מכוון. היא לגמרי מודעת למצב אבל חשבה לעצמה פאק פלסטין", הוסיף צייצן זועם אחר."דמי לובאטו מהללת את ישראל. אנשים תמימים נרצחים מדי יום והאישה הזו מאדירה ומהללת את הכל. נותרתי ללא מילים".

• הרומן החדש של אדל

• בן נולד לזמר עברי לידר

• סכנה: מייקל לואיס ערום ובלי קסדה

לובאטו מצדה לא יכלה להישאר אדישה לסערה שיצרה, נכנעה והעלתה הסבר ארוך ומנומק באינסטגרם שלה, שבו ניסתה להסביר כמה מתוסכלת היא מרגישה מכך שהביקור הפרטי שלה הפך לשערורייה כזו, והתנצלה אם פגעה או העליבה מישהו.

"הסכמתי לביקור בחינם בישראל, תמורת העלאה של כמה פוסטים", כתבה. "אף אחד לא אמר לי שזו תהיה טעות או שאני אפגע במישהו", הוסיפה. "אני מתנצלת אם פגעתי או העלבתי מישהו. זו לא הייתה הכוונה שלי. זו הייתה אמורה להיות חוויה רוחנית לא הצהרה פוליטית", כתבה לובאטו באותיות גדולות כדי להדגיש את המסר הנחרץ שביקשה להעביר לעוקביה. "אני מבינה עכשיו שזה פגע באנשים ואני מתנצלת על זה".

לסיום הוסיפה הכוכבת כי היא מצטערת שלא הייתה מודעת יותר למצב ועל כך שהניחה שהטיול הזה באמת יהיה רק חוויה רוחנית אישית עבורה. עוד הוסיפה כי עצם התגובה שלה באינסטגרם על הסערה שעוררה, היא כנגד כל העצות שקיבלה, אבל היא בכל זאת בחרה להתנצל, כי זה מרגיש לה נכון. 

"אני מעדיפה להסתבך בגלל שאני אותנטית עם עצמי מלשבת בשקט ולשתוק כדי לרצות אחרים. אני אוהבת את כל המעריצים שלי בכל העולם", סיימה את הפוסט וזכתה אולי שוב באהדת מעריציה הפרו-פלסטיניים, אך ללא ספק איבדה לא מעט הערכה מאלה הישראלים.

עכשיו, כאמור, מגיב ממשרד ירושלים ומורשת, שלמרות הכל הוא מרוצה מהעניין, בעיקר בגלל הפרסום הנרחב לו זכתה ישראל ברחבי העולם בעקבות הפוסטים של לובאטו - באתרים בכל העולם (דיילי מייל, פיפל, אס מגזין, פוקס ניוז ועוד) כתבו על ה"ביקור הרוחני של לובאטו בישראל", וציטטו את מה שכתבה על החוויה המעצימה בטבילה בנהר הירדן.


View this post on Instagram

A post shared by Demi Lovato (@ddlovato) on

Oct 1, 2019 at 2:48pm PDT

ממשרד ירושלים ומורשת נמסר: "הכוכבת הבינלאומית דמי לובאטו נהנתה לאורך כל הביקור שלה בירושלים ובישראל, ואף העלתה תמונות רבות לדף האינסטגרם שלה שבו סיפרה לעוקביה באור חיובי על השהות שלה כאן בישראל. הפוסטים של לובאטו זכו למיליוני צפיות, תגובות ושיתופים וכתבות אוהדות בתקשורת הבינלאומית.

"לצערנו תמיד יהיו כאלה שינסו להפעיל לחצים על ידוענים ששוקלים להגיע לישראל להופעה או לביקור רוחני ואישי. לובאטו, יש לציין, הסירה את ההבהרה הזו כבר בשעות הבוקר.

"משרד ירושלים ומורשת בשיתוף פעולה הדוק עם משרד החוץ, ימשיך בפעילות לחשיפתה של ירושלים ויופיה לקהלים עצומים ומגוונים ברחבי העולם".

אנו אגב כלל לא בטוחים כי הציוץ הוסר מכיוון שהיה מפורסם בסטורי, שיורד מעצמו אחרי 24 שעות. אולם נראה כי בישראל מעדיפים לחשוב שהזמרת הורידה את הציוץ. עוד ציין גורם ישראלי כי "מבחינתנו היתה לביקור חשיפה ענקית בכל כלי התקשורת בעולם, וכן בעמודי העוקבים של הזמרת. כך שהביקור, גם אם הסתיים בטעם רע, הוא עדיין היה טוב".

עוד נודע לישראל היום כי למרות הפיאסקו בסוף הביקור, צפויים להגיע לישראל עוד ידוענים מהעולם בהובלת משרד ירושלים ומורשת.

• הכי מתוק: הסלבס שסוגרים שנה דבש

• בוטים וארדואניזציה: מילות השנה תשע"ט

• שאקירה וג'ניפר לופז יופיעו במחצית הסופרבול

• כל התרבות, הרכילות והבידור - עכשיו באינסטגרם!

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר