יוזמה חדשה ברשת: להסתער על "אזור 51"

אירוע שמתוכנן בפייסבוק קורא לפריצה המונית לבסיס המסווג של צבא ארה"ב במדינת נוואדה, שעומד במרכז תיאוריות קונספירציה • "נראה את החייזרים"

צילום: Getty Images // "מסתערים על אזור 51"

"אזור 51" המסווג של צבא ארצות הברית במדבריות מדינת נוואדה עומד במרכז של מאות תיאוריות קונספירציה, שרבות מהן מתעסקות בחייזרים ועב"מים.

בימים אלה, יוזמה חדשה ברשת קוראת להמוני בני אדם "להסתער" על הבסיס. "אנחנו יכולים לנוע מהר יותר מהקליעים שלהם", נכתב בעמוד הפייסבוק שמרכז את היוזמה. "בואו נראה את החייזרים האלו".

נכון לכתיבת שורות אלו, יותר מ-660 אלף בני אדם אישרו השתתפות באירוע ההמוני. למעלה מ-600 אלף בני אדם נוספים הביעו עניין בהתכנסות.

האירוע, שמתוכנן ל-20 בספטמבר, זכה בדף הפייסבוק לכותרת "מסתערים על אזור 51, הם לא יכולים לעצור את כולנו". מארגן האירוע, שלא מפרסם את זהותו, קרא להיפגש במרכז החייזרים לתיירים הסמוך לבסיס, ושם "לתזמן את הכניסה שלנו".

אזור 51 במדבר נוואדה הוא מעין היאחזות של בסיס חיל האוויר האמריקני אדוארדס שנמצא בכלל בקליפורניה. מדובר באזור מסווג ביותר, שהכניסה אליו אסורה בהחלט.

במשך עשרות שנים עומד האזור במרכז תיאוריות קונספירציה, ובראשן טענות כי בבסיס מאוחסנים עב"מים ואפילו גופות של חייזרים. אחת הגולשות שהתעניינה באירוע הזהירה את חבריה מאכזבה.

לדבריה, העובדה שההתכנסות תוכננה ל-20 בספטמבר "ייתן להם הרבה זמן להוציא משם את החייזרים". "אם אנחנו רוצים להוציא את חברינו החוצנים לידיים אוהבות ובטוחות - זה צריך לקרות כמה שיותר מהר", כתבה בעמוד האירוע הגולשת ג'ן פטריל. 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר