לא תאמינו: ככה נראית הילדה מ"עקרות בית נואשות"

האחות הקטנה של דמי לובאטו במציאות והבת של אווה לונגוריה בסדרה, סבלה מבריונות בגלל המראה שלה ועודף המשקל • לא תאמינו למהפך שעברה מדיסון דה לה גרזה - "חואניטה סוליס"

צילום: Getty Images // סבלה מבריונות. מדיסון דה לה גרזה

מדיסון דה לה גרזה, שמוכרת לעולם בעיקר בזכות תפקידה כחואניטה סוליס, בתה של אווה לונגוריה בסדרה "עקרות בית נואשות", כבר ממש לא ילדה, ובטח שלא נואשת.

סבלה מבריונות בגלל המראה שלה. מדיסון דה לה גרזה // צילום: Getty Images

מי שהחלה את דרכה בעולם הבידור כילדה קטנה, כזו שחייתה בצילן של אמה הטלוויזיונית הלוהטת לונגוריה, ואחותה הגדולה והמצליחה במציאות - דמי לובאטו, היא היום כוכבת לוהטת ומצליחה לגמרי בזכות עצמה.

מדיסון (17), החולקת עם דמי אם משותפת, אומנם כיכבה כבר בגיל צעיר באחת מהסדרות המצליחות על המסך, אך עם החשיפה הגיעו גם הצדדים הפחות יפים, שכללו בריונות ברשת ולעג אכזרי למראה ולמשקל של מדיסון באותן השנים.

גרמו לה לחוסר ביטחון. מדיסון דה לה גרזה //  צילום מסך מתוך יוטיוב

בטור אישי וחושפני שכתבה עבור המגזין "לטינה" בשנת 2016, חשפה מדיסון שכבר בגיל 6 חטפה עלבונות כמו "מכוערת", "שמנה" ו"זונה" בטוויטר.

"ברגע שאת מתחילה לתהות לגבי נכונות המילים האכזריות האלו, קשה להפסיק לחשוב על זה", כתבה מדיסון. "לא משנה כמה את חזקה, העובדה שזה חוזר על עצמו שוב ושוב משפיעה עלייך, וככה בגיל כל כך צעיר האמנתי שהמילים האכזריות האלו נכונות. הדעות שלהם גרמו לחוסר הביטחון שלי, ופתאום הייתי מודעת לכל ארוחה, לכל בגד, לכל פוסט ברשת החברתית". 

למרות כל זאת, מדיסון לא נתנה לקולות המרושעים להכניע אותה: "זה נהיה יותר קל בכל יום לקבל את עצמי כפי שאני, במקום לתת מקום לתוויות שהם שמו עליי". 

מהפך. מדיסון דה לה גרזה // צילום מסך מתוך אינסטגרם

מי שעזרה לה לדבריה להתמודד בימים הקשים שעברה, הייתה האחות הגדולה דמי, שעברה בעצמה תקופת התבגרות לא קלה שכללה בריונות, התמכרויות ואשפוזים, ומשמשת בשנים האחרונות קול עוצמתי לנערות ונשים בכל הנוגע לדימוי גוף ונפש חיובי.

"מה שדמי לימדה אותי", סיפרה, "הוא שלא משנה בסופו של יום מה אומרים עלייך, אלא מה את בוחרת לעשות עם זה ועבור עצמך". 

במרוצת השנים מאז ירדה "עקרות בית נואשות" מהמסך, עברה מדיסון מהפך משמעותי במראה, וכיום נראה שאין לה צורך בעצות על התמודדות עם בריונים ברשת... 

וואו, שינוי מדהים. מדיסון דה לה גרזה // צילום מסך מתוך אינסטגרם

מאז הסדרה שיחקה דה לה גרזה בסדרה "מורה רעה" באחד התפקידים הראשיים, בקומדיה "גוד לאק צ'ארלי", היא שרה עם דמי מדי פעם בהופעות ועוד.

לאחרונה אף העלתה מדיסון לאינסטגרם תמונה מטקס סיום התיכון שלה, ולפי מה שידוע היא צפויה להמשיך ללימודים באוניברסיטה, לצד תחזוק קריירת המשחק, שירה ותסריטאות שלה. 

צפויה להמשיך באוניברסיטה. מדיסון דה לה גרזה // צילום מסך מתוך אינסטגרם

View this post on Instagram

• הישראלי שהציל את "ג'יימי לאניסטר" 

• העולם התהפך: ניקי מינאז' תופיע בסעודיה?

• גילי מוסינזון: שכבתי עם דנה אינטרנשיונל

• צפו: דואט של סנופ עם זמר ישראלי

A post shared by Madison De La Garza (@maddelagarza) on

Jun 11, 2019 at 4:41pm PDT

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר