קיילי ג'נר משיקה ליין לתינוקות

אימפריית הקוסמטיקה והאופנה של אושיית האינסטגרם והריאליטי החזקה והמצליחה בעולם מתרחבת • מטיפוח ועד לכיסוי סלקל לרכב

רק ביום שישי האחרון אושיית האינסטגרם והריאליטי החזקה והמצליחה בעולם קיילי ג'נר בת ה-21 השיקה את ליין מוצרי הטיפוח שלה "קיילי סקין", ליין מוצרי טיפוח וקוסמטיקה. אתמול (שלישי) מגזין WWD פרסם כי בתוך הליין יש מחלקה שלמה למוצרי טיפוח לתינוקות, שנקרא "קיילי בייבי" והוא חלק ממותג שלם לתינוקות שכולל גם מוצרי אופנה ואקססוריז בתחום הלייפסטייל. 


View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

Mar 15, 2019 at 7:25pm PDT

למגזין אושר ממשרד פטנטים וסימני מסחר הרשמי בארצות הברית שהביליונרית הצעירה אכן הגישה בקשה ב-9 במאי לקבלת אישור רשמי לסימני ההיכר בחברה "קיילי בייבי" ו"קיילי בייבי על ידי קיילי ג'נר", כששניהם יכללו מוצרים לתינוקות. 

בקטגוריית האופנה ג'נר ציינה שיהיו "מכנסיים, חצאיות, שמלות, נעליים, סוודרים וסריגים, קפוצ'ונים, צעיפים ותחפושות". בקטגוריות המוצרים הנוספים שצוינו יש גם מוצרי אמבטיה ומקלחת, חיתולים, אוכל לתינוקות, מוצרי הנקה, עגלות, מנשאים, מצעים למיטה ומגבות אמבטיה. בנוסף לכל אלו יהיו גם מוצרים לבית כמו שידות החתלה ואף כיסויים אופנתיים למושב תינוק ברכב, בעצם כל מה שאמא צעירה רוצה וצריכה. 


View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

May 10, 2019 at 1:36pm PDT

הליין של קיילי סקין כולל קרמים, מי פנים, סבון פנים ומסכות פנים. קיילי פרסמה פוסט באינסטגרם בו היא כתבה "אני עובדת על המותג הזה המון זמן וזה כמעט מרגיש כמו חיים שלמים, אני לא מאמינה שאני סוף סוף מכריזה על זה, לידת הצוות החדש, הייצור וההקמה של המותג היה בהחלט מאתגר, אבל הנה אנחנו כאן! הבאתי לכם את המוצרים הטובים ביותר, כל המוצרים טבעוניים, ללא גלוטן, בלי שימוש על בעלי חיים, ללא מלחים ומתאים לכל סוגי העור". האתר יושק באופן רשמי ב-22 במאי.

המותג החדש של ג'נר הוא תוספת לאימפריית הקומסטיקה והאופנה שהחלה בשנת 2015 בשם קיילי קומסטיקס, כשרק מוצרי הליפ קיט (השפתיים) של המותג בלבד שווה היום 800 מיליון דולר, מה שהצליח להפוך אותה לביליונרית הצעירה בעולם על פי מגזין פורבס עם שווי חברה של 900 מיליון דולר. רק בשנה שעברה ג'נר הכניסה סכום מכובד של 360 מיליון דולר בהכנסות ממכירת מוצרי האיפור שלה, עלייה של 9% משנת 2017. 


View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

May 12, 2019 at 10:11am PDT

בשנה שעברה ג'נר הצליחה ליצור באז גדול ברשתות החברתיות כשהיא חשפה לראשונה את לידתה של בתה סטורמי וובסטר, יחד עם בן זוגה טראוויס סקוט. מאז ג'נר הציגה לעולם שלהיות אמא זה הדבר הטוב ביותר שקרה לה. רק לאחרונה היא פרסמה פוסט באינסטגרם עם ברכת יום הולדת לבן זוגה סקוט, שם היא כתבה שהיא רוצה לעשות איתו עוד ילדים. לכן זה רק היה עניין של זמן עד שג'נר תיכנס לעולם העסקי של מוצרי תינוקות. בעולם יש כבר התרגשות גדולה מהעניין, עוד לא ידוע התאריך הרשמי של השקת המותג, אבל אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם כאן בכל הפרטים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר