"השתגעתם?": הפרסומת המוזרה של גוצ'י

בפוסט שמציג שפתון חדש עמיד בגוון אדום בוהק בחרו להציג חיוך של אישה עם שתי שניים חסרות במקום שפתיים עם שיניים מושלמות

 ,

מותג העל גוצ'י השיק שפתון חדש עמיד בגוון אדום בוהק. בפרסומת בחרו להציג במקום שפתיים עם שיניים מושלמות של דוגמנית מחייכת דווקא חיוך של בחורה עם שתי שניים חסרות ליד הניבים.


View this post on Instagram

A post shared by Gucci (@gucci) on

May 4, 2019 at 7:26am PDT

הפוסט עורר לאחר הפרסום תגובות רבות ברשתות החברתיות. חלק מהאנשים כתבו: "מה לעזאזאל אתם מנסים לעשות? להפסיד לקוחות?" או "חשבתי שמדובר במם, אני בהלם מכמה נמוך ירדו גוצ'י".

היו גם מי שברכו על הקמפיין וכתבו: "הפסיקו להסתכל על הפגמים שיש באנשים", "פרסומת נהדרת! כולנו יפים בדרך שלנו ולא חייבים לתקן משהו בעצמינו כדי לעמוד בסטנדרטים של פרסום".

אין ספק שזו פרסומת שנויה במחלוקת שמציגה שגם למותג יוקרה ותיק מותר לצאת מהשבלונה ולשבור את מעטה השלמות של מה שנחשב לחיוך מושלם כדי לקדם מוצר ביוטי חדש, 

בפברואר השנה מותג האופנה האיטלקי גוצ'י הסתבך לאחר שהציג תמונה באינסטגרם שעוררה סערה. מדובר בסריג הבלקלבה, חלק מקולקצית סתיו חורף 2018 של המותג, כשהוא מותג כפריט אופנה שנועד ללבוש במהלך פעילות סקי כדי לשמור על חום הפנים. גוצ'י עיצבו את הסריג בצבע שחור ובגזרת גולף גבוה, כשבמרכז הקדמי של הצוואר ישנו חור לשפתיים ומסביבו שפתיים אדומות מוגזמות. 

גוצ'י הסירה את הסריג מהמדפים ומהאתר לאחר סערה ברשתות החברתיות. רבים העירו על כך שהסריג מזכיר באופן גזעני את הפנים של בלאק פייס (BLACK FACE).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר