לקראת פסח: מותגים חדשים נחתו בדיוטי פרי

בג'יימס ריצ'רדסון נערכים לעונת הנסיעת עם מגוון מבצעים, הטבות ומותגים חדשים • בדקנו מה המוצרים האהובים על הישראלים

הדיוטי פרי בנתב"ג  , צילום: איציק בירן
הדיוטי פרי בנתב"ג , צילום: צילום: איציק בירן

בחנות הדיוטי של ג'יימס ריצרדסון מתחילים להתכונן למאות אלפי הישראלים שיחתימו דרכונים בנתב"ג במהלך חופשת הפסח. מגוון  מוצרים חדשים ומבצעים נכנסו לאחרונים לחנות,  בין המותגים החדשים בדיוטי פרי נמנים בנפיט, נוקס וכן של המותג פולה, כוהנת היופי של הסלבס.

לדברי עדי מזרחי שרקון, מנהלת שיווק ג'יימס ריצ'רדסון: "בחג הפסח צפויה עלייה של 8-10 אחוזים במספר המבקרים לעומת שנה שעברה. הצפי של רשות שדות התעופה הוא ל-835 אלף איש, מתוכם  600 אלף ישראלים.

"אנחנו פותחים את עונת הנסיעות, כשהשנה יותר מתמיד חשוב לנו לרגש את הנוסעים הישראלים כי רבים מהם מגיעים לשדה התעופה כבר בפעם השנייה השנה. לכן אנחנו נערכים עם מגוון מבצעים והטבות. כך לדוגמא ניתן לרכוש שלושה בשמים ואלכוהול ב-99 דולרים, כשניתן לשלב בין עשרות מותגים מובילים..."

"...הטבה חדשה במחלקת הקוסמטיקה היא מוצר שני ב-9.90 דולר על מגוון ענק של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח. בנוסף, ניתן למצוא באתר מאות קופונים במהדורה מוגבלת על מאות מוצרים בעד 50% הנחה".

סדרת המוצרים של פולה בדיוטי פרי // צילום: תומר מסינגר

לדברי מזרחי שרקון "זוהי שנה של השקות ענק. לאחרונה השקנו את מותג טיפוח הגוף ריטואל, טוני מוליס, מונטל וקריד. ובחודשים הקרובים יושקו המותגים בנפיט, מותג העל בתחום האיפור, נוקס וכן המותג  פולה של כוהנת היופי של כל הסלבס בישראל, שתחל למכור מוצרים בדיוטי פרי כולל ליין מוצרים חדש".

"בשלב הראשון, ייכנסו לחנות ג'יימס ריצ'רדסון מגוון מוצרים מובילים מבית פולה, כדוגמת סבון הפנים המפורסם שלה, קרם הגנה דמוי מייק אפ, תוספי תזונה, סרום, קרם פנים וכן המוצר החדש שלוש טיפות הקסם".

מגמות חדשות

מה המוצרים האהובים על הישראלים לקראת הפסח?

"יש מחלקות מרכזיות כמו בשמים, איפור, אלכוהול ושוקולד. בתחום בשמי הנשים הבשמים הפופולאריים ביותר הינם קוקו שאנל, קלואה, מיס דיור, מונטל וקריד אוונטוס לאישה. בתחום בשמי הגברים הבשמים, הפופולאריים ביותר הינם: אוונטוס של קריד, שאנל 5, טום פורד בלק אורכיד, דיור סובג' והרמס.

הבושם לגבר Creed Aventus. האהוב ביותר // צילום: יח"צ

בתחום האיפור כבש את המקום הראשון בפופולריות המייק-אפ ארמאני פאוור פבריק, מה שהדיח את מייק-אפ דאבל וור של אסתי לאודר. המסקרה המובילה הינה היפנוז סטאר של לנקום והאודם הנמכר ביותר הוא אודם אדום של איב סאן לורן והטוש אקלה המפורסם של איב סאן לורן. 

בתחום האלכוהול המוצר הנמכרים ביותר הינם:  ג'וני ווקר בלק במהדורת משחקי הכס, וודקה רוברטו קאוולי, ג’ין הנדריקס, שיבס ומקאלן. בתחום השוקולד המותג המוביל הוא m&m כחול. מוצרים פופולאריים נוספים הינם  מלטיזרס, ורגוזה ובאצי ורוד".

מזרחי שרקון מספרת על המגמות חדשות בצריכת קוסמטיקה ואלכוהול. לדבריה: "המחלקות המובילות אצלנו הן של הבישום ואלכוהול. בתחום הבישום אנחנו רואים טרנד שהתחיל שנה שעברה והולך ומתחזק השנה והוא מותגי הנישה שמתחזקים על חשבון מותגי היוקרה. אם פעם ראינו בחמישייה הפותחת את דיור והרמס, היום הבושם לגברים הנמכר ביותר הוא קריד אוונטוס שזה בושם נישה. הצרכנים מעדיפים ריחות יותר ייחודיים".

"הישראלים התחברו לשוקולד באצ'י והוא יחזור" // צילום: יח"צ

גם בתחום האלכוהול מגמת הנישה מתחזקת. "בעבר הביקוש בנישה היה לוויסקי אסייתי, עכשיו יש ביקוש  לנישה ישראלית. נפתחות מזקקות בוטיק ישראליות שהופכות להיות יותר פופולאריות. גם מגוון הטעמים גדל כדוגמת ג'ין בטעמים. הג'ין  הכי נמכר כעת הוא ג'ין ורוד בטעם תות ויש גם ביקוש לוויסקי בטעם מייפל וקרמל". 

מבחינת השוקולדים האהובים על הישראלים עונה שרקון:  "אנחנו רואים  גם התפתחות של שוקולד מריר. בנוסף, יש הצלחה לשוקולד הוורוד רובי של באצי. מדובר במהדורה מוגבלת שנגמרה מהר מאד, הישראלים מאד התחברו לשוקולד הזה ולכן נחזיר אותו בקרוב", היא מבטיחה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר