הסוד השמור של הקוסמטיקאיות בנוגע לטיפולי עור הופך לנגיש עבור הישראלים בזכות אתר חדש שעלה לאוויר שיצר התרגשות רבה בקרב חובבות הטיפוח.
דרמלוג'יקה, מותג לבריאות העור, השיק בישראל אתר סחר. עד היום ניתן היה להשיג את תכשירי חברת דרמלוג'יקה אך ורק במכוני קוסמטיקה מקצועיים, בתי מלון וספאים, לצד ייעוץ והתאמה של קוסמטיקאית מורשית מקצועית.
האתר מספק כעת חידוש משמעותי בעולם הקוסמטיקה המקצועית בכך שהוא מחבר בין קוסמטיקאיות לקהל. באתר תמצאו תוכן מקצועי המיועד לקהל הרחב המפרט מצבי עור שונים וכיצד נכון להתמודד איתם על מנת לשמור על בריאות עור הפנים, קטלוג מפורט של כל תכשירי המותג, הוראות שימוש וסרטוני הסבר, רשימת כל הקוסמטיקאיות ונקודת המכירה המורשות בפריסה ארצית, הטבות קבועות ועוד.
יריב מייק, מנכ"ל "דרמל גרופ", היבואנית הרשמית של דרמלוגי'קה בישראל אמר: "לראשונה, באמצעות האתר החדש, מתקיים חיבור אמיתי בין קהל הקוסמטיקאיות, ובין הקהל הרחב. חשוב לנו מאוד להעניק לצרכן הישראלי, המבקש לרכוש אונליין, פלטפורמה עכשווית ורלוונטית, המאפשרת רכישה ישירה מהמקור כדי להימנע מרכישה מאתרים וחנויות שאינן מורשות למכור את תכשירי המותג, בהם אין אחריות למקור ואיכות התכשירים, טיבם ותוקפם - דבר העלול לגרום לפגיעה בבריאות עור הפנים".
כל תכשירי דרמלוג'יקה לא מכילים מרכיבים או נגזרות מן החי ומוגדרים vegan לטבעוניים. הם אינם מכילים גלוטן ומעולם לא נוסו על בעלי חיים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו