הקמפיין החדש של ניקול ראידמן: המעושרת במיל׳ נבחרה להיות פרזנטורית של חברת התעופה ״ארקיע״.
• רוצים להישאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם
• מצביעי ימין: יש להשקיע יותר באירוויזיון
שיתוף הפעולה בין הצדדים החל בוולנטיינס דיי, אז הופיעה ניקול ראידמן בטיסה כדיילת וחילקה שמפניות ושוקולדים לנוסעים. כעת שיתוף הפעולה בין הצדדים עולה שלב והיא הוחתמה כפרזנטורית.
ראידמן תשמש כפרזנטורית לשנה הקרובה, עם אופציה לשנה נוספת. הקמפיין בכיכובה יכלול סרטון תדמית של החברה, קמפיין טלוויזיה ומדיה נרחבים.
פה זה ביזנס? ראידמן והילדים // צילום: אלכס ליפקין
ניר דגן נשיא ומנכ"ל קבוצת ארקיע מסר: ״אני שמח על הצטרפותה של ניקול למשפחת ארקיע, ניקול משקפת את החזון של החברה הפונה לקהל לקוחות המחפש חידושים, חופש וכיף והכל בטעם טוב, ביעדים מיוחדים ובמטוסינו החדישים, הנוחים והמעוצבים״.
עוז ברלוביץ מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, זרוע השיווק של ארקיע מסר: ״ארקיע ממשיכה לשים דגש על חדשנות ביעדים בלעדיים המצטרפים ל 40 היעדים הקבועים. אנו רואים את שיתוף הפעולה המיוחד עם ניקול ראידמן כחלק מאסטרטגיה שיווקית ייחודית המתאימה לערכי המותג שהתחדש בשנה האחרונה".
ניקול ראידמן מסרה: ״זה כבוד גדול להיות פרזנטורית של חברת תעופה ישראלית, הם הגשימו לי חלום לפני חודש להיות דיילת ליום אחד והחלום הפך למציאות. אני מתרגשת לקראת הקמפיין שהולך להיות מאוד מאוד מעניין - יש לכם למה לצפות״.
כתב: מאור בן הרוש // צלם: משה בן שמחון
• אירוויזיון: חדשות רעות לישראל
• איימי שומר: "בעלי על הספקטרום"
• בגיל 26: כוכב הריאליטי התאבד
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו