"סיוט": מה קרה לישראל בר-און?

בדף הפייסבוק של אשת זוכה "כוכב נולד 6", נכתב: "אין לי למי לפנות יותר, אנחנו נמצאים בחובות גדולים" • "חשבתי שאני חזקה, ואז התחילה האלימות המילולית"

ישראל בר-און, צילום: משה שי

בדף הפייסבוק של נויה בר-און, אשתו של זוכה "כוכב נולד 6", פורסמה קריאה נואשת לעזרה, בעקבות מצב כלכלי קשה.

"התלבטתי אינספור פעמים לפני כתיבת הפוסט", נכתב בפוסט, "מה אנשים יאמרו? אבל הפעם בחרתי ללכת עד הסוף, כי אין לי למי לפנות יותר".

 • הסכסוך מחריף: בעלה של אירה דולפין נגד אלכסה דול

 

"מי שמכיר אותי יודע את העבר הרחוק עם אירועי התרמה לכל אדם שנזקק. כל חיי אני תורמת, אבל הפעם לצערי הגלגל התהפך. אני נמצאת בשלב בחיי שאני לא האמנתי שאעבור את המשפט. אחרי 'כוכב נולד' כולם שמעו שישראל אובחן במאניה-דפרסיה בדרגה הכי גבוהה. מי שמכיר את המחלה יודע מה הנזק הגדול בנושא".

בהמשך נכתב על חובות כבדים שאליהם נקלעה המשפחה. "אנחנו נמצאים בחובות גדולים ברמה שאין לי כסף בכלל. שנינו עובדים חצי משרה, ואז מטפלת בנועם שלי, וגם ישראל עובד במשמרות בקיוסק".

 • חלוצת האירוויזיון בוחרת: הזמרות הכי טובות


"אובחן במאניה-דפרסיה בדרגה הכי גבוהה. מי שמכיר את המחלה יודע מה הנזק הגדול בנושא". בר-און, 2008 // צילום: מאיר פרטוש

"יש לי חובות לארנונה, חברת חשמל ובנוסף כל החובות של ישראל שנגררו שנים מכוכב נולד. חשבתי שאני חזקה, שאני נמרה אמיתית, שהכול קטן עליי, ואז התחילה האלימות המילולית הנוראית מהמחלה הארורה. מי שמכיר אותי יודע שאני נמרה, אבל כמה עוד אפשר. אני נמצאת במקום שאני לא מצליחה יותר להתרומם ממנו. אין לי יותר למי לפנות ואני כבר לא מסוגלת לחיות בחושך הזה. אני מתחננת לכל אחד ואחת מכן - תעזרו לי להתרומם, אני לא יכולה יותר". 

לסיום, צויינו פרטי חשבון בנק לעזרה כספית: "אלו פרטי הבנק שלי, כל שקל יעזור. תודה לכל העוזרים מראש ובבקשה אל תשפטו. עשיתי הכל, ביטלתי את עצמי שנים בשביל שדברים יקרו. אין לי אף אחד מהמשפחה שיכול לעזור. בבקשה תוציאו אותי מהסיוט הזה. בבקשה אל תשפטו, באמת שניסיתי הכול".

את נויה בר-און בלתי ניתן היה להשיג עבור תגובה לפוסט. הפוסט הוסר לאחר מספר שעות שהיה באוויר.

 • התגעגעתם? החדש של מירי פסקל

 • אירוויזיון: חדשות רעות לישראל

 • איימי שומר: "בעלי על הספקטרום"

 • דניאל גרינברג מגיבה לרוסלנה

 • בגיל 26: כוכב הריאליטי התאבד

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר