בית"ר ירושלים: התוכנית הכלכלית

בעלי הקבוצה, משה חוגג, ממשיך בניסיונותיו לייצר מקורות הכנסה קבועים למועדון • אחרי "בית"ריסט" ו"אפליצ'ק", נעשים ניסיונות לגייס חברת ענק כנותנת חסות ● אבי עמרני מונה לתפקיד מנהל יוזמות ופיתוח עסקי

חוגג. התדמית תמשוך משקיעים לבית"ר? // צילום: אורן בן חקון // חוגג. התדמית תמשוך משקיעים לבית"ר?

אחד הדברים החשובים ביותר עבור משה חוגג, הבעלים של בית"ר ירושלים, הוא שלמועדון יהיו מקורות הכנסה קבועים כמו אלה שהתווספו העונה - הכרטיס "בית"ריסט", שמכניס כמיליון שקלים בעונה או מהספונסר "אפליצ'ק" שמעביר מיליון יורו. המטרה הבאה היא גיוס נותנת חסות מאחת מחברות הענק הנמצאות בשוק.

 

בעבר הלא רחוק היו חברות ענק שהפכו לספונסר של קבוצות בליגת העל, אך בשנים האחרונות אותן חברות כמעט ולא השקיעו בכדורגל, לאור הדימוי השלילי שנוצר לו, ואלו שלא נרתעו והפכו לנותני חסות, לא שילמו סכומי עתק. בבית"ר מאמינים כי לאור השינוי העצום שעובר המועדון ובמיוחד הקהל הירושלמי, שלמרות השנה הקשה שעבר לא משמיע קריאות גזעניות, יש יותר סיכוי לגייס חברה גדולה כספונסר.

 

במקביל, איש העסקים אבי עמרני, בעל חברת חומרי בניין, שבעברו היה חלק מהנהלת הפועל פ"ת ואף ניסה לרכוש את הפועל ת"א  כשהיא הלכה לפירוק, מונה לתפקיד מנהל יוזמות ופיתוח עסקי. הוא יעסוק בשיווק, אך בעיקר ינסה לגייס ספונסרים. עמרני עצמו יהיה ספונסר קטן של המועדון ויעביר כספים בתמורה לפרסום החברה שלו באצטדיון טדי.

 

המנכ"ל מוני ברוש מסר: "אנו שמחים על השיתוף פעולה בין המועדון לאבי עמרני, אבי איש עסקים ותיק עם קשרים ענפים בקהילה העסקית. הצטרפותו תסייע לקבוצה בגיוס ספונסרים נוספים".

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר